Terug naar overzicht
Dag Kim,wij zijn ook in het Sparrenhof gaan kijken en zijn daar uitstekend ontvangen. Het zijn mensen die duidelijk leven voor hun zaak en ook het eten ziet er lekker uit. Maar hun voorstellen zijn inderdaad wel vrij vast. Wij hebben uiteindelijk voor Hof te Rhode in Diest (Schaffen) gekozen omdat we daar echt een formule op onze maat (wensen + budget) hebben gekregen. Wat ons bij Sparrenhof ook wat hinderde, was dat ze hun prijzen nog indexeren einde januari van elk jaar. Ik begrijp dat het eten en personeel duurder word, maar ikzelf sta niet graag voor verrassingen en heb liever dat dat al ingecalculeerd zit in de afgesproken offerte op voorhand. Volgens de mevrouw daar moesten we toch zeker op 5% extra tellen en dat pastte dan uiteindelijk niet meer in ons budget. Voor alle duidelijkheid: qua uitzicht en kwaliteit vonden we het daar echt wel super en volgens mij hebben ze heel veel tevreden klanten.groetjes, Han
... duurder wordt... (sorry voor foutje)succes met de zoektocht!
Hallo Han,bedankt voor je reactie, ik had eigenlijk nog een vraagje voor je: is Hof te Rhode eigenlijk niet veel duurder? Ik had ook al gehoord dat dat een mooie zaal is, maar het zou veel duurder zijn...of niet?Groetjes!Kim x
Dag Kim,de zaal heeft inderdaad de naam duur te zijn, maar als je goed praat over wat je verlangt en wat hij daarvoor kan bieden, valt het heel goed mee. Wij hebben gekozen voor een 4-gangen menu met 's nachts nog een buffetje voor de gasten die enkele op het dansfeest komen en wij komen beduidend goedkoper uit dan in Sparrenhof.Reden is oa dat de prijs voor de gasten die enkele op het dansfeest komen lager ligt + dat je niet de onzekerheid hebt van de indexatie (wat in totaal toch ook kan oplopen). In Hof te Rhode vragen ze wel dat je met ongeveer 100 man komt voor het volledige feest en nog een aantal naar keuze vanaf de bruidstaart. Wij hebben in totaal ongeveer 170 gasten en deze verdeling komt mooi uit.Je kan zeker eens een afspraak maken daar!groeten, Han