TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
20-6-2009
|
18-9-2008 16:35:29
Hey,
als je in google 'sancerre - ian stuart' in tikt is dat dat kleur(die foto's op catwalk en ook op site van ian stuart). Ik heb deze besteld in ivory - honey. De andere optie is helemaal ivory. Standaard worden dus alle jurken besteld in ivory - honey. Heb het gevraagd in de winkel om zeker te zijn dat ze niet het verkeerde kleur gingen bestellen. De sancerre in helemaal ivory kleur is dus moeilijk te vinden op internet.
Groetjes
|
|
Soraya
26-6-2009
|
19-9-2008 7:59:35
Bijna iedereen die zijn jurk te koop aanbied op het internet zegt dat het een helemaal ivory-jurk is. Gelet op de foto's twijfel ik hieraan, denk dat het om de ivory-honey gaat maar dat mensen dat niet vermelden omdat het lijfje helemaal ivoor is. Ik weet in ieder geval zeker dat de jurk die ik gepast heb helemaal ivoor is. Denk alleen dat ik de andere versie mooier vindt en daarom ben ik benieuwd naar live-foto's. De site van Ian Stuart vindt ik niet echt geweldig belichting.
|
|
Soraya
26-6-2009
|
19-9-2008 10:59:40
Het antwoord is gevonden en ik heb mijn foto's. Mijn vermoeden klopte en ik weet nu zeker dat het de ivory/honey jurk moet worden.
|
|
sophie
20-6-2009
|
19-9-2008 11:08:00
waar heb je de foto's gevonden?
groetjes
|
|
Soraya
26-6-2009
|
19-9-2008 13:41:28
Gemaild gekregen van Lieselot, zij is getrouwd in deze jurk en had hele goede foto's waarop de details te zien waren. Mijn vermoeden klopte dus, veel jurken die ik mooi vond hadden een roze gloed die komt door de honeykleur. Wordt een gemakkelijke keuze vanavond verwacht ik, vindt het echt een schitterde jurk.
|
|
sophie
20-6-2009
|
19-9-2008 14:46:36
Ik heb hem ook in die kleur gekozen. Het model dat ik in de winkel aan had, was ook in ivory/honey. prachtig van kleur. Daarom dat ik er zo op aandrong in de winkel om zeker de juiste kleur te bestellen. Nog veel succes
|
|
Soraya
26-6-2009
|
19-9-2008 15:48:36
Dank je wel, wordt toch nog wel moeilijk want ik vindt de kleur honey wel erg mooi, misschien wel zo mooi om heel de jurk hierin te bestellen. We wachten in spanning af, vanavond weer passen.
|
|
Ilse
21-3-2009
|
21-9-2008 10:32:03
Hoi Soraya,
ben je eruit geraakt met de keuze van je jurk? Ik ben echt aan het aftellen, nog twee weekjes en dan mag ik gaan passen!
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Liefs Ilse
|
|
Soraya
26-6-2009
|
22-9-2008 7:21:25
Ja, ik ben eruit gekomen. De jurk wordt vandaag besteld in de versie die ook op de site van Ian Stuart staat. Ivoorkleurig lijfje met honeykleurige accenten. De jurk van Lieselot dus. Maar liefst 4 tot 6 maanden levertijd, echt lang. Ze gaan ook nog proberen extra kant te bestellen om hiervan zelf een sluier te maken, bij de jurk zal alleen een stola en ik wil graag een middellange sluier. Sopie, veel plezier met passen.
|
|
Lindsy
25-7-2009
|
27-11-2008 18:12:18
Welke kleur schoenen hebben jullie gevonden? ik zoek schoenen die passen bij dit jurkje! Pas eigenlijk zilver erbij?
|
|
Soraya
26-6-2009
|
28-11-2008 11:39:03
Op de foto's van Lieselot kon ik zien dat zij er zilverkleurige schoenen onder had, vond dat wel goed passen gelet op de bewerking aan de bovenzijde. Zij had een open schoentje aan net zoals het model op de site van Ian Stuart. Denk dat ik zelf ook voor zoiets zal gaan. Wil pas echt kiezen als ik de jurk heb en dat duurt nog wel even.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|