Terug naar overzicht
bij vip,pegase,jetair en thomas cook staat dat duidelijk vermeld in de prijstabel. ik vrees dat daar geen standaardlijstje van bestaat. je gaat dus best eerst een bestemming kiezen en dan kijken welke hotels goeie kortingen hebben. ik ben een aanstaande bruid en reisagent dus als je nog vragen hebt...lorianne.dauwels@jetaircenter.be
HeyIk heb al veel kortingen gezien in de boek van Neckermann. Vooral Mauritius geeft heel grote kortingen! Maar elders ook hoor, meestal is dat rond de 10% wat toch al de moeite is vind ik!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hey Indra,Inderdaad VIP, Jetair, Thomas Cook & Pegase hebben in hun brochure duidelijk vermeld welke voordelen je als jong gehuwden krijgt. Maar ook Odysseus & exclusive destinations geven héél mooie voordelen aan honeymooners, deze 2 laatste zijn wel van een iets hogere prijsklasse, maar door de kortingen komen ze soms hetzelfde uit als al de rest. OOk een beetje afhankelijk van bestemming tot bestemming.Als je meer info wil, mail mij gerust, ik ben reisagente dus zit hier met m'n neus tussen die boeken!groetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl travelangelke@yahoo.com
Dag Cindy,Zou je ons als reisagente misschien kunnen verderhelpen? Wij zijn ook op zoek naar hotels die serieuze kortingen geven maar vinden die spijtig genoeg niet... :-(Wij zouden graag eind augustus volgend jaar een combinatie van een weekje West-Amerika en een weekje Hawaii doen. Ik heb al hier en daar wat prijzen opgevraagd maar nergens spreken ze over kortingen. Volgens hen is dit in Amerika en Hawaii niet het geval dat er kortingen voor honeymooners worden gegeven. Is dit zo?Groetjes, Mieke
meestal zijn dit niet de touroperators maar wel de hotels.Wij hadden een hotel met 10% korting voor jonggehuwden, maar voor de rest niks op de kamer, vonden wij ook niet erg.groetjesHeidi13/09/2008