Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

18-9-2008 12:59:36
Hallo Medebruidjes, heb een vraagje i.v.m. de Huwelijksreis.
Weten jullie welke Touroperators de meeste huwelijkskortingen en/of beste presentjes geven?
Heb al gehoord dat sommige een fles Champagne op de kamer krijgen, de bruidssuite krijgen, serieuse kortingen geven!
Maar als ik rondzoek vindt ik het niet direct, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Indra
4-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 435

Lorianne

Meld misbruik18-9-2008 13:03:42

bij vip,pegase,jetair en thomas cook staat dat duidelijk vermeld in de prijstabel. ik vrees dat daar geen standaardlijstje van bestaat. je gaat dus best eerst een bestemming kiezen en dan kijken welke hotels goeie kortingen hebben. ik ben een aanstaande bruid en reisagent dus als je nog vragen hebt...lorianne.dauwels@jetaircenter.be

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-9-2008 13:34:36

Hey

Ik heb al veel kortingen gezien in de boek van Neckermann. Vooral Mauritius geeft heel grote kortingen! Maar elders ook hoor, meestal is dat rond de 10% wat toch al de moeite is vind ik!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik18-9-2008 16:37:06

Hey Indra,

Inderdaad VIP, Jetair, Thomas Cook & Pegase hebben in hun brochure duidelijk vermeld welke voordelen je als jong gehuwden krijgt. Maar ook Odysseus & exclusive destinations geven héél mooie voordelen aan honeymooners, deze 2 laatste zijn wel van een iets hogere prijsklasse, maar door de kortingen komen ze soms hetzelfde uit als al de rest. OOk een beetje afhankelijk van bestemming tot bestemming.

Als je meer info wil, mail mij gerust, ik ben reisagente dus zit hier met m'n neus tussen die boeken!

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
travelangelke@yahoo.com

Mieke

Meld misbruik19-9-2008 12:38:04

Dag Cindy,

Zou je ons als reisagente misschien kunnen verderhelpen? Wij zijn ook op zoek naar hotels die serieuze kortingen geven maar vinden die spijtig genoeg niet... :-(

Wij zouden graag eind augustus volgend jaar een combinatie van een weekje West-Amerika en een weekje Hawaii doen. Ik heb al hier en daar wat prijzen opgevraagd maar nergens spreken ze over kortingen. Volgens hen is dit in Amerika en Hawaii niet het geval dat er kortingen voor honeymooners worden gegeven. Is dit zo?

Groetjes, Mieke

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-9-2008 13:20:27

meestal zijn dit niet de touroperators maar wel de hotels.
Wij hadden een hotel met 10% korting voor jonggehuwden, maar voor de rest niks op de kamer, vonden wij ook niet erg.

groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums