TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
27-9-2008
|
18-9-2008 15:00:46
Hey Gina,
Veel succes op jullie trouwdag. Wij trouwen op dezelfde dag en hopen net als jij op stralend weer. Maar als dat niet lukt, zijn er toch al twee stralende lachende (heb nu ook witte tanden van het bleachen) bruidjes. Van waar ben je? Groetjes en geniet ervan Inge
|
|
miranda
27-9-2008
|
18-9-2008 16:27:04
ook wij trouwen op 27-09-2008 te roeselare grtjs mirke
|
|
Sylvie
|
18-9-2008 22:55:11
Hey Gina,
Tof dat je dit laat weten, zal dit ook eens proberen. Wij trouwen ook net zoals jullie op 27/09, wij in Brugge en jullie? Hopelijk hebben we mooi weer hé, 't begint nu echt wel te korten hé, hebben jullie ook al wat last van de zenuwen?
Groetjes,
Sylvie
|
|
gina
27-9-2008
|
18-9-2008 23:16:44
Bedankt aan de bruidjes die ook op 27/09/08 trouwen en hier op mijn advertentie reageren. Ik trouw om 11 uur in Overmere. (is gelegen tussen Dendermonde en Lokeren) Even dit nog, mijn vader heeft op internet gekeken en het zal op onze trouw prachtig weer zijn zoals vandaag. Sylvie u vroeg of wij zenuwen hadden, wel tot over een maand "ja" nu niet meer alles is geregeld en moet zeggen wij hebben 2 zaken en daar moet ook heel veel geregeld worden dus echt geen tijd om aan onze trouw te denken. Ik hoop dat mijn toekomstige man die dag toch niet zal werken.Als klein detail op huwelijksreis gaan we toch één dagje werken, ook al zijn we dan in Italie. Veel succes aan de trouwers!!!!!!! Gina
|
|
Kathleen
27-9-2008
|
20-9-2008 9:57:47
Hoi Gina,
Nog 7 dagen te gaan, net als wij. Ik ben het met je eens, de tandpasta van Signal White Now is inderdaad een pracht uitvinding. Ik heb inderdaad ook gezien dat het mooi weer wordt. Hopelijk nog een klein beetje warmer ...:-) Al moet ik toegeven dat de laatste loodjes toch niet te onderschatten zijn. We zijn nu nog bezig om onze gasten op een originele (lees snelle en zonder te veel interventie) naar hun tafels te verwijzen. Is niet zo simpel. Komt net mijn toekomstige nog af met de melding 'Schatje, je moet de menukaarten voor op de tafels nog schrijven' ... We moeten de ringen nog gaan halen. Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn kapsel. Wil vandaag nog eens een test gaan doen.
Maar ik moet wel toegeven, dat ik naast het stresserende, geniet van die laatste voorbereidingen. Het feit dat ik deze week nog maar 3 dagen moet werken en dan verlof, helpt natuurlijk ook ;-)
Geniet ervan van jullie dag! Groetjes, Kathleen
|
|
Lut
|
18-10-2008 21:58:30
Zijn die nagelproducten te verkrijgen bij alle parfumerieën, of een specifieke winkel gelijk Ici Paris?
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|