Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf

18-9-2008 13:34:40
heeft iemand ervaring met christ vilez van ardooie?

nathalie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 528

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik18-9-2008 14:05:01

wij hebben hem voor ons huwelijk volgend jaar in mei .. hebben er een goede kijk op .. héél mooie foto's gezien toen we bij hem langsgingen

groetjes vanessa

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik18-9-2008 17:21:46

Wij trouwen in maart en we hadden bij de eerste ontmoeting een zeer goede indruk van hem. Daardoor hebben we ook heel snel besloten dat hij de gene was die we wouden

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-9-2008 17:31:20

Wij hebben hem ook voor onze trouw in juli 2009. Hij gaf een goede indruk en weet waarmee hij bezig is en trouwens helemaal niet duur!

Groetjes laura

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik18-9-2008 20:24:03

Wij hebben ook Christ voor onze foto's op 1/8/2009, hij vraagt 500 euro voor een hele dag foto's trekken. Je krijgt de foto's achteraf op een dvd en een dvd met slide show op muziek. Ze komen met twee fotografen wat ook alleen voordelen heeft.
Ga zeker eens bij hem langs, hij heeft echt heel mooie reportages! Wij waren nog geen vijf minuten binnen toen we besloten dat hij onze fotograaf werd...
Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...