Terug naar overzicht
Hallo Joke,Zelf hebben wij geen gebruik gemaakt van een ceremoniemeester maar ik weet wel dat er in Herent ééntje is, in het centrum. Ervaringen heb ik er dus wel niet mee. Ook de naam ontglipt me nu even. Maar als ik er nog eens voorbijrijd dan zal ik er eens naar kijken.Grts van je naamgenootje die al 69 dagen getrouwd is! :)
Dag naamgenootje :-)Ik heb even gegoogled en eentje gevonden in Herent: Luc Boulanger, Gebroeders Massantstraat. Is het deze misschien ?Alvast bedankt voor de tip! Ik had graag al wat ervaringen gehoord maar blijkbaar zijn er niet veel. Bij een cateraar kun je vooraf gaan proeven of het eten lekker is, maar een ceremoniemeester weet je pas op de dag zelf of hij is wat je zoekt hé... Vandaar dat ik voor een ceremoniemeester wel belangrijk vind wat de ervaring van anderen is.Ach ja, dat komt wellicht ook weer in orde - had het al van mijn lijstje geschrapt en nu kan ik weer beginnen zoeken :-)Groetjes !Heb zelf nog 218 dagen te gaan, tot 25/04/2009 :-)
Hallo,In hasselt is er een goede cermoniemeester die ik ken. Het is wel beetje ruime regio leuven maar als het misschien dringend is..Zijn naam is Jos Lenaerts, 0474/014675
Dankje! De kerkelijke plechtigheid en het feest gaan door in Leuven, maar we wonen sinds kort in Hasselt, dus dat is misschien inderdaad ook een optie.