Terug naar overzicht
Hey meid!Wij trouwen een weekje later als jullie en ook hier is het regelmatig stressen...Hoever staan jullie?Je mag me gerust mailen om een beetje te kletsen! :-) elsvdb21@hotmail.comgroetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hey,wij trouwen ook 18 oktober, nog helemaal geen stress maar heb eigenlijk geen idee of ik wel op schema zit,moet nog doen:misboekje ter controle bij deken en dan nog laten drukken, cadeau's ouders en getuigen, en bruidskindjesbespreking dj, fotograaf, cameraman, ceremoniemeesterpassen en afhalen ringenzaalbespreking, tafelschikking, tafelmuziek, bespreking bloemen,cadeau kindjes aan kerkbezig met danslesen kben waarschijnlijk nog hoop vergeten maar ... nu direkt geen idee vangroetjes nog veel voorbereidingsgenot, tbegint idd te korten nog een maandje, kga toch blij zijn als die dag er is zoveel voorbereiding en uiteindelijk vliegt het voorbij.groetjessandraxxx
Hoi,Ook wij trouwen op 18/10 al is het maar enkel voor de wet.Gisteren nog in het restaurant langsgegaan om het menu te bespreken en wat details...Voor de rest moet ik nog op zoek naar een oltimer miniatuurauto om de ring in te stoppen (mijn zoontje draagt die), nog kleertjes voor mijn zoontje,nog een hemd voor mijn aanstaande die blijkbaar echt niet gejaagd is!!!Het bloemenmandje van mijn dochtertje nog kleuren en dan heb ik het zowat gehad...Denk ik!!!Maar heb nu al zenuwen, ai, ai!!!
Maar heb deze week op 1 dag toch veel gedaan!!!cadeautjes kinderen aan het gemeentehuiscadeautjes genodigdenbespreking fotograafbestellen balonnen voor aan het huisDus eigenlijk kan je op 1 dagje veel realiseren, als je alles opschrijft (wat ik deed) en je weet al wat je wil dan gaat het snel...
wij trouwen dan ook en ja het stressbeest begint ook veel te werken .moeten nog de ringen hebben misboekje volledig nazien fotograaf dj en stadhuis nog tot in de puntjes regelen en je das is het denk ik ongeveer. hebben jullie al veel reacties gekregen van genodigden wij amper enkele mensen .