Terug naar overzicht
Hey, Ik ken er niet veel van maar ik zou jou probleem op z'n Wendy's oplossen:)Maak een boekje in het klein dwz geplooide papiertjes vastnieten en met op elke paginaatje een paginanummer. Zo weet je welke pagina's naast elkaar moeten geprint worden. Zet in de tekstverwerking diezelfde pagina's ook achter elkaar en print dan door in je menu aan te duiden '2 pagina's per A4-blad'Ik ben er trouwens zeker van dat nog iemand met dezelfde vraag zat dus kan je misschien deze terug opzoeken in de google-balk bovenaan je scherm en 'op deze website' aanduiden.groetjes Wendy
in WORD kan je je boekje opmaken zoals het echt hoort. het heeft hier al eens ergens opgestaan en daarna ben ik aan de slag gegaan. ik weet wel dat je het direct volgens een bepaalde instelling moet doen. ik weet dus niet of je het achteraf nog kunt aanpassen... ik kan je spijtig genoeg niet helpen, want ik vind die instelling hier nergens terug... sorry!
Hoi Jill,Ik heb ons misboekje gemaakt in een gewoon A4 formaat en in het kopie center zetten ze dit om naar A5-formaat. Heel handig dus :-)Als je dit wil moet je er wel op letten dat je lettertype zeker 15 of 16 is want als je het verkleint naar A4 wordt het anders echt klein.Groetjes,Ann
Als je het op de 'propere' manier wil doen en ervan uitgaande dat je geen Vista hebt: je gaat naar menu optie 'File', dan kies je 'Page setup'. Onder tab Margins (de allereerste tab) heb je een hoofdstukje Pages waar je een lijstje te zien krijgt; daar kies je voor bookfold. Ik weet niet hoe deze opties heten in het Nederlands, maar ik denk dat het zichzelf wel uitwijst. Moest je toch Vista hebben laat je maar iets weten.een in informatica afgestudeerd bruidje ;-)