Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes rond ons thema 'kinderen'

18-9-2008 22:13:58
Hoi allemaal

Stilletjesaan zou ik willen beginnen met de voorbereiding van ons misboekje. Waar moet ik beginnen? Ik zou graag rond een THEMA werken en ik had gedacht aan "KINDEREN" omdat we al 2 zoontjes hebben die ik er heel graag in zou betrekken. Hoeveel teksten en muziek moet je zelf voorzien en wat zijn de vaste teksten van de priester? Alle teksten, verhaaltjes, liedjes en toffe ideeën die rond kindjes draaien zijn van harte welkom. Ik hoop dat we er een 'gezellige' dienst van kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 616

Marianne

Meld misbruik23-10-2008 21:37:02

Dag Caroline,
"Kinderen" is een mooi thema, maar vergeet toch niet dat het die dag om jullie gaat...

Erg mooi is het vertelboek "raad eens hoeveel ik van je hou" Als dat mooi voorgelezen wordt vooraan, speciaal voor de kinderen, is dat prachtig. Zet de prentjes dan wel in minivorm in het boekje.

Liedjesidee: "ik ben vandaag zo vrolijk" van Herman van Veen en uiteraard hebben Elly en Rikkert nog 100'en kinderliedjes.

Versieridee: ipv bloemetjes aan de stoelen: mini-ballonnetjes

muziek: je voorziet normaal gezien een 7-tal liederen:intredelied, luisterlied na de eerste lezing, kort lied tijdens ondertekening huwelijksregister, offerandelied, communielied (meestal 2), lied na slotgebed en een uittredelied
Wil je graag meer informatie hierover mag je me steeds mailen: marizang@telenet.be
Ik zit in een muziekgroep die huwelijksvieringen zingt, maar dat is je vraag niet, dus stuur ik je alleen ideëen.

Hopelijk ben je hier al iets mee,
Veel succes
Marianne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info