TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
30-5-2009
|
19-9-2008 10:26:13
Ey Cindy
Dat is echt wel een leuke verrassing Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe collectie, heb al verschillende sites afgezocht :-) Morgen ga ik met mijn mama naar de opendeurdag van Lilian Claes in Herentals om eens te gaan kijken naar de nieuwe collectie en op 18 oktober heb ik een afspraak bij Le Chapeau om kleedjes te gaan passen, kan al niet meer wachten....
Groetjes
Joke
http://nickyenjoke.bruiloftsite.nl
|
|
Laura
11-7-2009
|
19-9-2008 12:01:49
Hey Joke en Cindy,
Ik ga een dagje eerder naar Le Chapeau( 17/10) ;)Had eerst een afspraak voor de 7e november maar iedereen gaat in oktober en zou niet willen dat alle mooie kleedjes dan al weg zijn. Ik ben vorige week naar lilian claes geweest en had er een droomjurkje gepast (Helice van Pronovias) maar toch wil ik nog verder zien. Kans dat Helice al weg is, is natuurlijk groot :( was trouwens ook van de nieuwe collectie.
Voor de rest heb ik gehoord dat de nieuwe collectie niet echt mijn smaak zal zijn :( we zullen zien he.
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruilofsite.nl
|
|
Cindy
13-6-2009
|
19-9-2008 12:08:28
Hey Laura,
Helice is idd een héél mooi kleedje, maar denk dat ik daar het figuur niet voor heb. Ik ga wel zéker naar de trouwbeurs in Antwerpen, daar zullen er wss ook al wel nen hoop hangen en geshowd worden hé. Je kan daar trouwens een volledige 'make over' winnen, allez maw je wordt aangekleed, geschminkt, haar gedaan enz... Kben echt super benieuwd, volgens mij is dat echt hét leukste aan de voorbereidingen :)
xxx
|
|
Joke
30-5-2009
|
19-9-2008 13:15:56
Ey laura
Dan ga jij een dagje voor mij naar Le Chapeau, laat maat weten hoe het was en of je een kleedje hebt gevonden.
Groetjes
Joke
|
|
annouschka
11-3-2010
|
19-9-2008 15:00:04
Heb de brochures ook al gekregen, die van Linea Raffaelli zijn idd prachtig!!! Maar ik heb mijn jurk al gekozen, al kreeg ik wel een beetje hartpijn dat ik niet langer gewacht heb zodat ik nog meer had kunnen passen!!!
|
|
Els
4-7-2009
|
19-9-2008 15:53:46
hey iedereen!!
Ik zou ook graag zo'n brochures ontvangen... Hebben jullie gemaild naar de winkels daarvoor...
groetjes
|
|
Cindy
13-6-2009
|
19-9-2008 16:03:21
Hey Els,
Ja, ik heb mijn afspraak bij hen vastliggen. Zij doen bruidjesdagen van 3 oktober tot ik geloof 29 november en dan krijg je automatisch die brochures thuisbezorgd.
Die van linea raffaelli vind ik supermooi, maar ook enkele van Pronovias, ik kijk er enorm naaruit :)
xxx
|
|
Laura
11-7-2009
|
19-9-2008 16:16:09
Hey Cindy,
Ja ik heb normaal gezien een 42 maar die 42 van helice was zelfs te groot :) Ik heb ook geen perfect figuur, je moet het echt aan bezien!
WIj gaan ook naar de trouwbeurs. Ben er vorig jaar al geweest. Was niet zo heel bijzonder maar je kan er wel veel winnen ;)
Groetjes, Laura www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
|
|
Inge
14-7-2009
|
21-9-2008 17:54:24
Ik heb mijn kleedje van Rembo gekocht in de uitverkoop bij Sofie in Deinze. Het is eentje van de collectie van 2008 en ik heb getwijfeld of ik niet beter wachtte op de nieuwe collectie. Nu ben ik blij dat ik het al gekocht heb, want vind mijn smaak niet echt in de nieuwe collectie (toch niet bij Rembo)
Voor wie de nieuwe collectie van Rembo wil zien: ik vond deze link op een ander forum... http://www.brautmoden.de/brautkleiderdetail.php?ver=122...
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|