TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
10-10-2009
|
19-9-2008 11:40:38
Hoi,
Ik heb ooit eens een vrijgezellen gedaan waar een upperdare-party werd georganiseerd. (Je weet wel, zoals tupperware, maar dan met massage-olie, bedspeeltjes, liefdescheques,...)
Dat was echt wel tof, en ik denk niet dat het heel duur was. Van wat de genodigden daar dan kopen, krijgt degene die het organiseert (of misschien de toekomstige bruid?) een percentje om zelf nog extra's te kiezen.
Kan misschien een idee zijn?
Groetjes Nele
|
|
Ines
3-10-2008
|
19-9-2008 11:56:13
Hey Annelies,
Je kan een dagje wellness organiseren. Dat kost ook wel geld, maar dat kan je zo goedkoop en zo duur maken als je wil door het aantal behandelingen dat je wil doen.
Een dagje pretpark is ook een optie: dat hebben wij gedaan. Ze zijn ons 's morgens een voor een komen ontvoeren om geblinddoekt naar Bobbejaanland te rijden. We zijn daar samengekomen en er stonden ook een heleboel vrienden op ons te wachten. 't Was echt super, maar wij zijn dan ook wel fervente pretparkgangers...
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
roggen
26-7-2008
|
19-9-2008 12:00:21
Hoi,
Voor mijn vrijgezellen hebben ze iemand laten komen die Salsa les geeft. Hij heeft ons dan de beginpasjes geleerd. Ik heb dan een Spaans kleed moeten dragen. Daarna hebben we lekkere tapas gegeten, dit hadden ze allemaal zelf gemaakt.
Groetjes Els 55 dagen getrouwd.
|
|
Leen
22-5-2009
|
19-9-2008 12:43:34
Ik ben net voor de vrijgezelle avond van een vriendin gaan paaldansen ! heel leuk en niet zoals andere denken vulgair of zo.. Het was met een groep van 15 personen, heel leuk en veel gelachen. Heel de groep was enthousiast. nadien hapje gaan eten en stapke in de wereld gezet. Totaal kosten per persoon voor het paaldansen Ongeveer 20 euro naargelang met hoeveel je bent.
|
|
vanessa
17-5-2008
|
19-9-2008 13:07:47
wij zijn gaan spy-gamen!(www.spygame.be ) je moet dan met groepjes de terrorist zoeken.was echt heel plezant!goed gelachen enz. dat is mss een idee?
|
|
katleen
18-4-2009
|
19-9-2008 14:09:03
Hallo,
Als je meer info wil over kleur en stijladvies aan betaalbare prijs, stuur gerust een mailtje
Katleen.schippers@telenet.be
Groetjes,
Katleen
|
|
Lieve
4-10-2008
|
19-9-2008 22:00:12
Hallo, Op mijn vrijgezellendag hebben we alleen maar dingen gedaan die ik leuk vond... We begonnen met een pijlentocht, zodat ik al mijn vriendinnen onderweg kon oppikken, onderweg een standje met lekkere schuimwijn enz... Daarna hebben we gepiknikt zoals we dat thuis altijd deden vroeger. Ik moest een foto-album maken met foto's van 0-nu en kreeg allerlei anekdotes die ze bij mijn moeder gaan vragen waren, hierbij moest ik de anekdote aanvullen en het jaartal met bijhorende foto aan toevoegen. Als ik hierop juist antwoorde, kreeg ik een pakje (vb. een roze haarband, roze oorbellen, roze klemmetjes... dat leidde tot wat we 's avonds gingen doen)als ik fout antwoordde moest ik een slok jenever drinken In de namiddag zijn we gaan zwemmen in tongelreep (eindhoven), aangezien ik héél graag zwem. 's Avonds zijn we lekker gaan eten bij een Italiaan (mijn favouriet) daarna hebben we een cocktail-uurtje gehouden bij een vriendin thuis (je kan trouwens ook een work-shop hierrond doen, heel leuk en vooral lekker). Als afsluiter zijn we met zijn allen naar een 70-80-90 fuif geweest, verkleed in disco!!! Gewoon een fantastiche dag! groeten,
|
|
Kathleen
27-9-2008
|
20-9-2008 10:06:01
Dag Annelies,
Ik heb net mijn vrijgezellinnenavond achter de rug. Het was een Djembe initiatie met daarna een lekker hapje in een Caribisch restaurantje en een stapje in de wereld. De initiatie ging door in de kelder van 'T Karveel in Antwerpen (Vlaamse Kaai) waar blijkbaar ook nog andere mogelijkheden (buikdansen o.a.) bespreekbaar zijn.
Ik heb er in ieder geval van genoten!
Succes, Kathleen
|
|
Vera
22-8-2009
|
21-9-2008 11:28:55
Een aantal jaren geleden heb ik de vrijgezellenavond van m'n beste vriendin georganiseerd en we zijn toen begonnen met een upperdareparty bij haar thuis. Echt lachen! Ze mocht ook een cadeautje uitkiezen van ons. Daarna zijn we gaan eten in haar favoriete restaurant en zijn we op stap gegaan. Een andere vriendin had voor de vrijgezellen van háár vriendin een visagiste laten komen. Daarna zijn ze ook iets gaan eten en een stapje in de wereld gaan zetten. Je kan ook een kok inhuren die samen met jullie iets lekkers klaarmaakt oid.
|
|
Katleen
27-9-2008
|
21-9-2008 20:49:43
Ik heb gisteren mijn vrijgezellenavond gehad, de gewone traditionele avond :) de pics staan op www.kenenkatleen.bruiloftsite.nl
Ik vond het zeer leuk en zou het ni anders gewild hebben.
Veel plezier!!
|
|
Nele
11-10-2008
|
23-9-2008 20:13:57
Hallo,
Ik heb een week geleden een super vrijgezellendag gehad: mijn vriendinnen zijn me 's middags op 't werk komen ontvoeren: dan bezoek aan kapper, make up en als grote verrassing: fotoshoot met als thema jaren 20 (bolhoeden, boa's, ...). Superleuke souvenirs, en was heel plezant om te doen :-) Fotoshoot met mezelf, vriendinnen apart, en ik met vriendinnen...
groetjes Nele
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|