Terug naar overzicht
Ik dacht dat de prijzen op zijn website staan: www.jeffcelen.be
Hey,Ik weet niet wanneer je trouwt, maar wij hebben Jef Celen als fotograaf voor ons huwelijk en zijn heel content van de eerste ontmoeting!Heb ook al veel werk van hem gezien en dat sprak me wel aan...Op zijn site staan de prijzen....300 euro om van 's morgens tot 18uur te fotograferen en 500 euro om tot 24uur te fotograferen.Er komt nog wel (voor ons dan) 50 euro bij verplaatsingskosten.Dit is wel allemaal zonder boek...kan je ook krijgen via hem, maar hij zal je daar meer uitleg over geven!Ik zou als ik van jou was, niet te lang wachten, want hij is snel volgeboekt!Groetjes,Debby8-8-2009
Hey Ann,Wij willen hem ook voor onze trouw op 19-9-09. We hebben donderdag de eerste afspraak.Ik heb wel gehoord dat hij moeilijk te pakken te krijgen was (en dat hij kieskeurig om al dan niet je trouw te doen) maar hier en op een ander forum hebben ze dat wel tegengesproken.En 1 keer dat ze hem hebben hoor er ik niets dan goeds over. Ik hoop dat we hem donderdag direct kunnen vastleggen.Wanneer toruwen jullie? I zou zowiso niet te lang wachten om hem vast te leggen of op zen minst te contacteren.
Hallo,als je hem wil als fotograaf dan contacteer je hem best zo snel mogelijk, wij namen contact met hem op in april dit jaar voor onze trouw volgende zomer, en hij had al een andere trouw die dag...Groetjes,Inge (1/8/2009)
Hey!Hebben hem sinds twee weken ook als onze fotograaf en trouwen op vrijdag 24/07/2009. De hele maand juli was al vol, wij hebben geluk gehad!
hij was onze fotograaf op 17-5-2008en we zijn er heel tevreden van.de foto's zijn wauw,hij is heel vriendelijk en professioneel.zeker een aanrader!
Als je hem kan strikken, gewoon doen !Deze man is een echte pro !wij zijn super content !x
amai zo intellectueel zijn wij thans niet :)Wij hebben hem voor 22 augustus, hij had die dag 3 aanvragen maar omdat wij hem als eerste hadden terug gemaild heeft hij voor ons gekozen. Wij zijn helemaal maar gewoon :)
Hallo allemaal,Vanavond hebben we een afspraak bij Jef Celen. Ik laat jullie nog weten hoe het geweest is. Ben alleszins kei benieuwd!Ann