Terug naar overzicht
Hoi best zo snel mogelijk. Wij trouwen op 12/09 en in onze feestzaal waren er al maar 2 dagen meer vrij in sept (maandje geleden besteld)GroetjesKim12-09-2009
hey , Je kan best nu al gaan kijken voor een feestzaal. Wij trouwen 26 juni 2009 en hebben onze zaal twee maanden geleden vastgelegd. Wij hadden geluk dat we op een vrijdag trouwen anders was er voor juni geen plaats meer.Dus als je op een zaterdag trouwt zeker nu al eens een kijkje gaan nemen. Voor de zalen kan ik je niet helpen want ben niet van RonseVeel succes
doe dit maar zo vlug mogelijk want wij hadden eerst 29.08.09 genomen maar de zaal die we wilden was toen al bezet dus hebben we 12.09.09 genomen en deze ligt al vast sinds 10.08.09
hé,Ladeuze in etikhove en St hubert in Ronse. wij zijn in de twee feestzalen al naar trouwfeesten geweest.Alle twee een heel mooi kader, maar in Ladeuze vond ik het eten lekkerder en verfijnder.Ik trouw er niet omdat ik mijn ventje naar het Brugse gevolgd ben en we daar gaan trouwen. Wij trouwen op 27 juni 09 en onze zaal ligt al van jan vast (maar dat was ruim op tijd).Liefs
Hallo,zo snel mogelijk. Hangt er ook een beetje van af hoe kieskeurig je bent. Wij zijn vorig jaar 2007 in augustus gaan kijken en in de feestzaal die wij wilden was de eerste zaterdag die nog vrij was 4 oktober 2008. Dat hebben we dan genomen (alhoewel we eerst wilden trouwen in mei 2008). Dus nog 15 dagen te gaan en dan zijn we getrouwd!Er waren wel nog andere zalen die wel nog vrij waren in mei 2008 maar die vonden we minder geschikt.Groetjes
Awel, dat was voor ons ook een grote vraag! We wilden ook trouwen in september 2009, gelijk welk weekend, maar de zaal die wij wilden was al volgeboekt voor volledig 2009! Enkel nog 2 vrijdagen in december waren beschikbaar, maar wij wilden per se een zaterdag. Nu wordt het eind oktober 2009, wij hebben geen zaal meer gevonden voor september. Maar als je een zaal mooi vindt, is de datum al iets minder belangrijk.Succes met de zoektocht, is wel leuk :-)
Zeker zo snel mogelijk gaan kijken: wij hebben begin juli 2008 geboekt voor 17 juli 2010; en dat was dan al niet onze datum die we in het achterhoofd hadden, want 'onze' 10e juli 2010' was al bezet... Dus: zo snel mogelijk!!!!!Els
Hey,Afhankelijk van of je een vrijdag of zaterdag wil... Als je een vrijdag neemt, heb je waarschijnlijk nog wel hier en daar een plekje vrij... De zaterdag zijn bijna overal al zo goed als volzet voor 2009. Wij hebben 5 zalen bezocht en deze waren allen al volzet voor mei, juni, juli, augustus en september 2009.Aanrader voor feestzaal in Ronse: kasteeldomein Sint Hubert. Mijn vriendin trouwde daar en was echt prima in orde!Groetjes
Dag Sarah!Ikzelf ben ook van de Vlaamse Ardennen en wij kozen voor feestzaal 'De orchidee'. Wij hadden er al veel goeie commentaren van gehoord en toen we de zaal gingen bekijken,waren we volledig verkocht.Domein St. Hubert in Ronse is ook een aanrader, maar was voor ons te klein. (Daar wij een enorm grote familie hebben en in veel verenigingen zitten...)Ik had oa ook het molenhuis in Eine als zaal doorgekregen, maar die ben ik uiteindelijk niet meer gaan bezoeken omdat we onze zinnen al op de Orchidee hadden gezet.Ik zou er alleszins heel vlug aan beginnen, want ikzelf trouw op zaterdag 12 september 2009 en toen wij midden augustus begonnen rond te bellen, waren er al een aantal andere zalen die wij ook hadden genoteerd, volledig volzet tot eind 2009.Maar misschien heb je wel een voordeel dat je de vrijdag trouwt!Veel succes met je zoektocht!Groetjes!
Was nog even vergeten vermelden dat de Orchidee in Kluisbergen ligt :)
hoi wij hebben gekozen voor feestzaal De Koetse in kluisbergen. wij trouwen 10 julli 2009 en hebben de zaal vastgelegd een jaar op voorhand.Heb al veel lof gehoord over deze zaal.Hoopend dat het zo word. Veel succes op jullie zoektocht.Groetjes sophie.
Hoi! Ik zou zo snel mogelijk naar een feestzaal op zoek gaan. Ik trouw op 22/8/9 en ben in augustus als gek beginnen mailen naar tientallen feestzalen en ik moet zeggen dat er al zeer veel data bezet waren! Zeer gegeerde zalen moet je soms al 2 jaar op voorhand reserveren. Veel succes!