Terug naar overzicht
Hoi hoiWat leuk... Mijn vriend heeft mij gevraagd op eerste kerst dag s'avond, dus tweede kerstdag had hij een flesje champagne voor mijn vader en een bosje bloemen voor mijn moeder mee genomen, om hen het te gaan vertellen, daarna tijdens het diner heb ik mijn twee broers gevraagd of zij getuigen wilde zijn!!!Heel veel plezier...groetjes nathalie
Voor mijn getuige hebben we een leuk kaartje geschreven met pralines (niet origineel maar toch wel leuk) en voor mijn vriends getuige hetzelfde kaartje en een bloemeke... Op het kaartje hadden we dan gezet : wil jij onze getuige zijn... Simpel maar heeft zijn effect toch gehad vong ik!!GroetjesBABS
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in Rome en mijn vriendin wist dat we op reis zouden gaan.Ik heb haar een sms'sje gestuurd met als boodschap "heb zonet JA gezegd en zoek nu een getuige".Nog geen 2 seconden later ging mijn gsm met mijn ongelovige vriendin aan de lijn, die me voorzichtig vroeg of dit betekende dat ik haar als getuige wou. Ze was in alle staten, de schat.
Wij hebben dit gevraagd tijdens het uitdelen van de kerstcadeaus. Voor mijn broer hadden we 6 flesjes duvel gekocht met daarop telkens 1 woord van volgende vraag: wil jij mijn getuige zijn ? We hadden elk flesje apart ingepakt en ervoor gezorgd dat hij het flesje met 'getuige' op laatst zou openen. Hij was er heel blij mee...Bij de zus van mijn vriend hebben we hetzelfde gedaan, maar dan met 6 kaarsjes.GroetjesJoke