TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katelijne
|
19-9-2008 14:17:00
hey, wij trouwen eind oktober 2009. wij leggen nu gewoon zaal en dj vast en dan laten we alles rusten tot na nieuwjaar. We hebben het nu beiden te druk en voor de rest is er nog tijd genoeg denk ik! Dan kunnen we er ons beiden op concentreren ipv nu half en half.
grtjs
|
|
Hannelore
3-10-2009
|
19-9-2008 14:34:48
Bij ons ligt de zaal vast en de fotograaf. DJ nog niet omdat we eigenlijk echt niemand kennen. Mocht iemand een goeie dj kennen regio west vlaanderen, je mag het mij altijd laten weten :) De rest laten wij ook wat rusten, ookal heb ik al eens gesnuisterd in de nieuwe bruidsmode (online dan) en heb ik al een idee van ringen.
Groetjes
|
|
katelijne
|
19-9-2008 14:45:50
hihi, dat zijn meisjes zeker! Ik snuister ook al rond :-) Maar daar geniet ik nu ook al van. Alles op zijn tijd, dan blijven we dingen hebben om naar te verlangen! Wij zijn trouwens ook westvlamingen...
|
|
Nele
10-10-2009
|
19-9-2008 15:31:41
Hoi,
Ik trouw op 10 oktober, een weekje later dus. Bij ons ligt voorlopig de zaal en de kerk vast. Een tip: wacht toch ook niet te lang met de kerk (toch als je een voorkeur hebt). Hoe vroeger ze vastligt, hoe zekerder je bent.
Wij hebben onze datum zelfs al moeten verleggen van 26/9 naar 10/10 omdat de kerk niet meer vrij was (al was het toevallig wel de enige trouw in die kerk in heel het najaar van 2009 die op onze datum lag, maar ja, je moet het maar tegenkomen...)
Voor de rest kan ik het nu ook nog effe laten rusten. Misschien in november al eens naar een kleedje gaan kijken?
En tja, we zijn wel al aan het denken aan een thema. Want als we dat nu al hebben, schiet er nog een heel jaar over om fantastische ingevingen te krijgen :-)
Liefs Nele
|
|
Veronik
27-9-2009
|
19-9-2008 15:52:30
Hoi oktober-bruidjes,
ik trouw eveneens op 10 oktober 2009. Betrap er mezelf op dat ik er eigenlijk toch al redelijk veel mee bezig ben. Bij ons ligt reeds de feestzaal vast, de fotograaf en de dj. Een trouwkleed heb ik ook al aangekocht. Ik was dolverliefd op een kleedje van de collectie van dit jaar. Volgend jaar, zou het niet meer te krijgen zijn en in de nieuwe collectie (gezien op computer) kwam er niets bovenuit. Vandaar deze snelle beslissing.
Op het moment heb ik het wat moeilijk wat ik zou doen met de ceremonie. Mijn toekomstige is al getrouwd geweest voor de kerk. Nu dachten we een plechtigheid te doen, met de goede herder (zijn gisteren op gesprek geweest, héél positief) maar weet niet echt zo een leuke locatie om de ceremonie te houden. Vind het moeilijk..
Aan Nele; wat bedoel je met een thema?
Lieve groetjes, Veronik
|
|
Nele
10-10-2009
|
19-9-2008 16:58:24
Hey,
Ik heb hier op het forum al een paar thema's gezien. Een voorbeeldje is: cinema. Dan kan je vb. uitnodigingen maken als cinematickets, muziek kiezen die daarbij hoort, teksten voor de kerk, bedankingen,...
Zelf denken we eraan om iets met reizen te doen. Ik heb hier al gelezen dat iemand een thema als "samen op reis door het leven" heeft. Wij denken dus ook aan iets gelijkaardigs.
Als je er lang genoeg over nadenkt, kan je volgens mij heel veel leuke dingen vinden die (van dichtbij of veraf) iets met het thema te maken hebben. Of een tekening vinden (of laten maken) die bij het thema hoort en overal terugkomt...
Groetjes Nele
|
|
Nele
10-10-2009
|
19-9-2008 17:05:08
Oeps, foutje geschreven...
Wat ik bedoelde is: "Als je er lang genoeg OP VOORHAND over nadenkt". Over een thema dus... De rest zijn meestal ingevingen van het moment. En hoe meer tijd, hoe meer van die momenten :-)
Veronik, misschien kunnen jullie het thema wel laten afhangen van de uiteindelijke locate? Of net omgekeerd?
Liefs Nele
|
|
Kim
28-3-2009
|
20-9-2008 10:26:41
Hoi Hannelore
Wij hebben dus het thema "samen op reis door het leven". Heel wat teksten uit de viering verwijzen naar dit thema. De gasten gaan onze huwelijksreis sponseren dmv reischeques van een bepaald reisburo. De tafels worden ingedeeld in landen en krijgen allemaal een typisch nummer mee, waarop de gasten van die tafel de feestzaal binnenkomen. Als hoofdgerechtenbuffet hebben we een landenbuffet. We gaan werken met een koffer als eveloppendoos en onze gasten is de babbelbox. Groetjes Kim
|
|
HEIDI
17-4-2009
|
20-9-2008 22:38:21
hoi wij trouwen ook op 3/10/09 ook uit west vlaanderen amai t is een populaire data geloof k onze fotograaf;kerk,ceremoniemeester,feestzaal en vervoer ligt vast heb ook al naar een thema zitten zoeken ik dacht eerst ok aan films maar mn toekomstige ventje gaat er nie mee akkkoord,denkt aan bloemen of zo
|
|
Jessie
19-9-2009
|
22-9-2008 14:09:51
Hoi,
Nog een West-Vlaminge die op 3/10/09 trouwt! Wij hebben al de zaal vastgelegd, de dj, de catering en het vervoer. Voor de rest wacht ik ook nog een beetje af. Onze grootste bezorgdheid nu is ons budget, daarom zijn we beginnen opdienen in een feestzaal om een centje bij te verdienen. En echt waar, daar doe je ideeën op!
Groetjes, Jessie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|