Terug naar overzicht
Hallo Katelijne,wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest gemoeten in het Molenhof en het eten was alleszins zeer lekkerOp de obers en bediening heb ik niet echt gelet, dus dat zal wel in orde geweest zijn.Ine
ok dankjewel!We zijn er nog altijd niet uit... hebben nog tijd tot vrijdag om te beslissen wat het wordt: trouwen in oktober in het molenhof in westouter, of trouwen in december in het gravenhof in torhout. Twee zeeeeeer mooie zalen!
Wij trouwen in 't Gravenhof in Torhout. Wij waren van de eerste seconde verkocht. Nog andere plaatsen gedaan, maar niets kon ons van gedacht doen veranderen. Zijn er al eens gaan eten in het voorjaar en 't was letterlijk om de vingers af te likken. Ouders en kennissen hebben er ook al feesten gedaan en 't was allemaal piekfijn in orde. 't Molenhof ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen.
Dag Katelijne,Wij zijn op 6 juni 2008 gehuwd in het Molenhof in Westouter en ik moet zeggen dat het een SUPER keuze was!!!!!! Wij zijn pas een 3 tal jaar geleden in de streek gaan wonen (Vlamertinge) en hadden het van horen zeggen... Al onze familie en vrienden zijn van de streek rond Kortrijk, vandaar dat we ook getwijfeld hebben. Aub: twijfel niet: subliem decor, subliem eten en zeker heel goede bediening!! Iedereen denkt natuurlijk van zijn eigen huwelijk dat het de beste is, maar van iedereen heb ik superreacties gekregen van de feestzaal. We zijn de vrijdag gehuwd en er zijn zelfs mensen die de zondag al teruggegaan zijn om eens op klaarlichte dag de zaal te bekijken. Indien je nog vragen hebt stuur maar een mailtje: gizmo0810@hotmail.comGroetjes,DelphineReeds 110 dagen gelukkig gehuwd!!!!
Hallo!Het is uiteindelijk na heel wat twijfelen toch het gravenhof in torhout geworden. Deze zaal is groter (wij zijn met minimum 200 voor het avondmaal)en de gastvrouw heeft ons zeer veel vertrouwen gegeven dat alles perfect zal lopen. Onze grote dag wordt 12/12/09. Spannend. Nu is het echt wel concreter geworden,grtjs, een gelukkig meisje :-)