Terug naar overzicht
Dag Saartje!wij trouwen op 22/11/2008. Wat kledij betreft heb ik een 'gewoon' trouwkleed. Blote armen en zo. Ik ga een dikke witte stola kopen voor erover, want een jasje kan niet over mijn kleed. En ik hoop dat de adrenaline de rest doet! :-)Voor de foto's gaan wij naar een cinema! Gaat leuke gezellige foto's geven denk ik en geen probleem met het weer.groetjes, eva
Hoi!Wij trouwen 25 oktober, de langste nacht van het jaar... (we gaan dan om naar het winter uur!)Ik heb ook een gewoon, open, trouwkleed! Heb wel gekozen voor een jasje. Dacht eerst van het niet te doen, maar nu er al een aantal frissere dagen geweest zijn, neem ik liever niet het risico! Want een verkleunde bruid is ook geen zicht he...Voor de foto's gaan we twee dagen later op pad. Hebben een vrij drukke dag en willen niet rap rap de foto's gaan maken. In deze periode wordt het ook al sneller donker he...Als je meer uitleg wilt, mail me gerust! elsvdb21@hotmail.comgroetjes en succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Dag Saartje,Wij trouwen, net als Eva, op 22/11/2008.Ook hier een 'gewoon' trouwkleed met blote schouders, maar met een extra jasje er bovenop.Heb er bij mijn schoenen wel op gelet dat ze achteraan (en ook vooraan uiteraard) gesloten zijn, zo'n open schoen vond ik maar niets voor die tijd van het jaar :-)De foto's nemen wij in de voormiddag omdat het in de late namiddag nogal snel donker wordt.En wij hopen uiteraard op zo'n mooie dag als vandaag : het mag frisjes zijn, maar met een mooi najaarszonnetje :-)Voor jouw nog een jaartje voorbereiden... voor ons komt het nu wel echt dichtbij !SuccesCindy
wij zijn getrouwd in mei... en ik was HEEL blij dat ik nog een jasje had laten maken!!!!!Ik zou toch zeker iets extra voorzien. ik had trouwens laarzen van nicky van kets. heel speciaal
Hoi Saartje,Wij trouwen op 21/02/2009. Ik heb eveneens een jurk met open schouders maar ga een bontje (nep) voorzien om rond te doen. Ben er nog niet helemaal uit, hoe of wat precies maar zal zeker nog iets voorzien.De suite is iets enthousiaster, geen enkele dame spreekt daar over een jasje :-) Zou voor hen toch makkelijker moeten zijn!Foto s hebben we een buitenlocatie... Mocht het echt regenen is er met de fotograaf afgesproken om een andere te nemen voor de reportage af te werken. Maar hier ook hebben we nog een een gesprkeje te gaan met hem en wie weet komt er nog een fijne binnenlocatie uit de bus.Veel succes!Kim