Terug naar overzicht
Hoi!Wat een mooie foto's!!! Als ik dit bekijk, dan lijken de volgende vijf weken voor ons nog zo lang te duren... De sfeer die van jullie foto's afstraalt is gewoon weg schitterend... Het volledige plaatje klopte perfect!!!Geniet nog met volle teugen!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wow, zo'n mooi kleed! In welke winkel ben je geweest? Ik ga volgende maand met de zoektocht voor mijn kleed beginnen. :-)En uw foto's zijn ook prachtig. Grtjes, 5/9/2009
heel mooie foto's kim! leuk die volwassen bruidsmeisjes met dezelfde outfit!groetjes,16/05/2009
dag Kim,Echt prachtige foto's..je straalde echt op jullie dag! Ik vroeg me af waar je je haaraccesoires gekocht hebt...vond het een mooi accent? Geniet nog van je huwelijksreis!Daisymail:daisy.de.bruycker@telenet.be
Wow Leuke foto's. En vanwaar had je je schoenen! Die vond ik echt geweldig. En zo een paar blauwe elementen. In uw boeket wat ik ook een keimooi boeket vondt!Bij het bedankje!Precies echt een leuke dag geweest.En ook toffe foto's op toffe locaties!geniet nog van de reis