Terug naar overzicht
wij willen ook volgend jaar trouwen en zijn dus ook op zoek naar een zaaltje. Bij het zien van de plaetsemolen, ben ik ook direct gecharmeerd. Ik zie ook dat ze samenwerken met traiteur taverlani en die is heel goed. Dus als iemand meer info heeft omtrent deze zaal, dan is deze meer dan welkom!
Proficiat alvast, Michelle!Wanneer is jullie blije dag?
Wij trouwen op 4 oktober en ons feest is in het 't tof steedje. De eerste keer dat we de zaal zagen waren we er op slag verliefd op dat we het direct geboekt hebben! Het is een zeer mooie zaal en bijna alles is ter plaatse aanwezig en dit voor een spotprijs!Let wel, met het 't tof steedje moet je alles zelf regelen, van traiteur tot dranken! maar dit maakt trouwen juist zo tof!Voor traiteur hebben wij basilico (www.basilico.be ) gekozen want hij kent de zaal en dranken halen we bij Rojo (www.rojo.be ). Als je wat meer info wil mag je gerust mailen naar isabelle@engelenstraat12.bemvgIsabelle & Peter
hey Sabrina,Alles hangt een beetje af wanneer er zalen vrij zijn. Deze morgen eens naar de plaetsemolen geweest en zag er heel mooi uit, maar probleem is dat je heel wat zelf moet doen en dat schrikt ons een beetje af....hebben jullie nu al een keuze gemaakt?groetjes
Oef!!Eén zorg minder...Deze middag zetten mijn verloofde en ik onze handtekening onder het contract voor de huur van de feestzaal!Het werd de Plaetsemolen!!Veel succes aan alle andere trouwlustigen bij hun zoektocht naar een toffe feestlocatie...
Hallo!Ik vroeg mij af of iemand foto's heeft van de zaal Plaetsemolen?Groetjes
Foto's van de feestzaal vind je gemakkelijk op de site van de Plaetsemolen, hoor!Grtjs, Sabrina07-08-2009