Terug naar overzicht
Halloookes!!eerst en vooral een dikke proficiat en heel veel succes gewenst en mss ook npaar kindjes?? ;-)Geniet nog maar eerst van elkaar!!Jullie waren ook van Limburg hé? Kvroeg me af waar jullie je foto's hebben getrokken? Alvast bedankt!groetjesMiekeNog 15 daagjes...
Proficiat Fieke!Dankjewel voor de tips en geniet nu maar van jullie leven als man en vrouw!Veel geluk samen!Tinne
heyeerst en vooral proficiat.hopelijk gaan jullie samen een gelukkig tegemoet.bij ons duurt het nog maar 8dagen.woehoew.groetjes sarah en reneld
Proficiat!
Proficiat!Ik wens jullie een fantastisch huwelijk toe!Kom nog af en toe eens kijken op het forum héGroetjesVicky
Een ongelooflijk dikke proficiat!!Wij trouwen 2-7-2005 en zijn nu een beetje aan het sukkelen met het vinden van mooie teskten voor het misboekje, we zoeken meer alternatieve teksten ... zouden jullie het vervelend vinden dit met ons te delen? GroetjesJoyceJFIAS@mail.mobistar.be
Gefelicteerd !!!Het is altijd leuk om wat feedback te krijgen van diegenen bij wie het al gepasseerd is.Ik ben net als Joyce ook wel geïntereseerd in die alternatieve teksten waarvan je sprak.Moet ook stilaan aan mijn misboekje beginnen. Wij trouwen op 6/8 in een kapel.Als je ze in je computer hebt, wil je ze dan eens doormailen naar tanja_ghysens@yahoo.com ?Alvast bedankt!!!
Hey Tanja en Joyce, ik ga sebiet de boekjes proberen door te sturen naar jullie adres, .... En voor Mieke wij zijn van Limburg, wij hebben foto's genomen bij mijn thuis, in mijn ouders hunne tuin, want zij hebben een echte prachtige tuin... ma echt veel hebben er ni kunnen nemen met de regen en dan nog wat aan de feestzaal...groetjes Fieke