Terug naar overzicht
HalloWij trouwen ook op vrijdag, inderdaad het zal (volgens de voorspellingen) heel erg mooi worden, joepie!Hier begint het ook spannend te worden, er zijn nog kleine dingen die gedaan moeten worden, maar het lijkt veel.groetjes,Rebekka
hey caroline,voor ons nog 6 dagen te gaan en idd ze geven prachtig weer.succes ... en geniet ervanxxxx
jaja, wij zijn zaterdag aan de beurt.De zenuwen beginnen toch te spelen.Het weer ziet er idd goed uit :)Jullie ook veel succes.www.kenenkatleen.bruiloftsite.nl
Hé,wij trouwen ook op 27 september.Nog een paar zaken te doen, maar het zal wel lukken zeker.In ieder geval aan iedereen veel plezier gewenst.Ann
Ja ja, zaterdag is't al aan ons. Afgelopen zaterdag eens gaan kijken naar de kerk, 1 van de twaalf koppeltjes op een jaar trouwde. En zo dichtbij ons huwelijk... enkel het geluid van de klokken die luidden, bezorgde me al een krop. Voorbereidingen, nog veel kleine dingen en dingen die echt tot op het laatst moeten wachten. Ik denk dat ik vandaag de laatste dag werk, kan me toch niet concentreren. Succes voor volgend weekend hèInge