Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 7/8/09?

21-9-2008 17:12:52
Hey, zijn er nog bruidjes die trouwen op deze datum? hoever staan jullie al met de planning? Ik vind het super spannend allemaal. groetjes en succes

Ester
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 385

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-9-2008 20:01:24

wij trouwen 4/7/9 en eigenlijk hebben wij nog bijna niets gedaan.
nog tijd genoeg.

enkel vervoer geregeld, gemeentehuis afspraak gemaakt, zaal geregeld en afspraak live muziek, en ook contact opgenomen met iemand die onze viering aan elkaar gaat praten (trouwen niet voor de kerk, wel ceremonie)

groetjes ellen

jammer dat het nog zolang duurt. heb zoveel ideeen, en weet al hoe ik het allemaal wil doen, maar nog veel te vroeg

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-9-2008 22:44:42

Wij trouwen op 1 augustus. Veel hebben wij nog niet; de zaal, het gemeentehuis (enkel nog uur doorgeven), de fotograaf, het vervoer overdag, de getuigen zijn gevraagd. Ben nu aan het zoeken voor een kleed. Maar ik weet nog niet goed wat ik wil. Een traditioneel trouwkleed of een gewoon jurkje. We trouwen enkel voor de wet. Ben ook begonnen om alle adressen te verzamelen. Allé de gastenlijst staat nog niet helemaal vast. Dit is ook niet zo simpel, je hebt graag veel volk maar het moet nog betaalbaar zijn ook hé. Ben ook vollop ideetjes aan het verzamelen, voor uitnodigingen, de mensen aan tafel leiden, tekst voor in het gastenboek,...

nathalie
18-9-2009
 Meld misbruik22-9-2008 13:32:57

hey Ester
inderdaad het is heel spannend :-)
Wij trouwen op 18/09/09. Wij hebben ondertussen al de zaal, de kerk, het vervoer, dj, fotograaf, getuigen, ceremoniemeester, ringen (gezien maar nog niet gekocht). Ik heb mijn trouwkleed al gevonden en volgende week gaan we het gemeentehuis vastleggen.
groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik22-9-2008 16:59:34

Hallo,

wij trouwen een weekje voor jullie, op 1/8/2009. De meeste dingen liggen vast: de kerk, de zaal, dj, fotograaf, vervoer (mijn vriend zijn ouders zorgen voor een cadillac) ik heb mijn kleedje al (gekocht in uitverkoop), heb mijn schoenen al, heb deze zomer een enveloppendoos geknutseld, ben aan de uitnodigingen begonnen (gaan ze zelf maken en er kruipt vrij veel tijd in en aangezien ik kleuterjuf ben, had ik veel verlof ;-)
Wat we nog moeten hebben: afspraak op het gemeentehuis (kan hier pas in januari), huwelijkskaars, ringen, mijn ventje zijn kostuum en kleren

Het lijkt nog veraf maar ik denk dat het er nog snel zal zijn. Nog 312 dagen aftellen voor ons!

Groetjes,
Inge

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 13:39:41

Hey,

Wij trouwen op 8-8-2009...te Antwerpen
Hebben al:
-hét kleed
-dé schoenen
-de kerk
-feestzaal
Zijn nu bezig met vervoer, DJ en zang voor de kerk.

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Cynthia

Meld misbruik27-9-2008 17:11:56

Hey!

Wij trouwen ook op 7/8/9, en het lijkt nog héél ver af allemaal (spijtig genoeg). Bij ons ligt de zaal al vast, de kerk, de gemeente, de dj, ik heb mijn droomkleedje al gevonden! Nu zijn we aan het nadenken of wel al dan niet een thema zouden kiezen (moeilijke beslissing) en we weten ook niet zo goed of we zelf uitnodigingen zouden maken of niet...
Nog veel dingen dus die nog in orde moeten komen, maar we hebben nog iets minder dan een jaartje! :-)

Groetjes!
Cynthia
7-8-9

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...