Terug naar overzicht
Mijn ouders hadden er hun 25jaar getrouwd - feest!Heel mooie zaal, toch die wij hadden, heel lekker eten, alles goed verzorgd! Hotelkamers zijn ook wel mooi en goed!Kan er niets slecht over zeggen ;)Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Ik kom jaarlijks wel een aantal keer in de Waerboom en ik kan maar 1 ding zeggen ... Met de salons waerboom kan je eigenlijk niets misdoen.Ondanks het feit dat er verschillende feesten tegelijk aan de gang zijn, heb je daar geen last van en loopt alles als een geoliede machine.cheers, dj LeBart
Beste Petra,Wij verzorgen vele feesten in Salons Waerboom...hele mooie locatie,enorm lekker eten,vlotte bediening..ze streven er enorm naar om toch op tijd te kunnen beginnen met het dansfeest,enorm vriendelijk personeel,echt waar...je bent er geen nummer...zou zeker niet twijfelen...Mvg,Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Dag Petra, wij zijn op 12 juli 2008 getrouwd en ons feest vond plaats in de Waerboom. idd, er was niets op aan te merken: heel lekkere hapjes en lekker eten, heel vriendelijke mensen,... Alles is verlopen zoals we het wilden. ook van de 2 andere feesten hadden we geen last. we zijn blijven slapen, het ontbijt was ook dik in orde en iedereen was supervriendelijk, van begin tot het einde. kortom, het was super en zoals we alleen maar konden dromen.groetjes, Griet en Kristof