Terug naar overzicht
Ik werk zelf in het weekend bij traiteurs en doen heel vaak trouwfeesten.Ik kan je aanbevelen:-Baobab uit Waregem-Traiteur Kurt en Els uit Waregem (vroeger gewoon slagerij, nu traiteursbedrijf)-Cuisine Mobile uit Wortegem.We deden al veel feesten over heel Vlaanderen.De kwaliteit is erg goed ze zijn erg populair omwille van hun vele mogelijkheden qua budget enz.Zeker even Googlen, ik hoop écht dat er je eentje aanspreekt want van de ontelbare koppels waarvoor we het feest verzorgd hebben, kregen we enorm positieve reacties..LiefsSofie12/09/2009
Hoi Sofie,Bedankt voor de tips! Alleen, ze zijn nogal ver van Brugge, zeker dat dat geen probleem is? groetjes!
Ik kan je persoonlijk Salons Saint Germain uit Diksmuide aanbevelen. Prijs-kwaliteit-verhouding is magnifiek. Ook Salons Mantovani uit Oudenaarde is zeer goed. Enorm vriendelijke uitbaters ook die zich echt voor de volle 100% inzetten om jou de dag van je leven te bezorgen! Zelf trouw ik volgend jaar met catering van Salons Mantovani en hun prijzen zijn ook zeer ok.
beste,2 jaar geleden is mijn zus in de roode poorte getrouwd en wij hebben geopteerd voor taverlani in hertsberge en kmoet zeggen dat het zeer lekker was! hij heeft ook al wat ervaring met die zaal.veel succes met uwnen trouwgroeten tine
Hey,Wij trouwen op 04/10/08 en hebben gekozen voor traiteur 'basilico' (www.basilico.be ) uit Roeselare. Er is een ruime keuze maar wij kozen zelf een buffet (tomatensoep met broodjes, wok met kip, lasagna en frietjes met mini-frikandelletjes).Groetjes
Bedankt voor de tip! En amaaai jullie datum komt dicht!! Ik wens jullie een superfijne trouwdag toe!!!Groetjes,Sofie