Terug naar overzicht
Ik was onlangs aan het passen bij Lilian Claes en mijn schoonzus mocht geen foto's nemen. Enkel als je je kleedje besteld had!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hallo!Ik heb mijn kleed bij Linx in Leuven gehaald en het merendeel van de suite ook. Iedereen mocht foto's nemen, maar enkel van de outfit die ze besteld hebben. Bij Maxime's Couture in Aarschot gold hetzelfde principe.
Ik ben vorige week naar Désirée bruidsmode geweest (in Geleen in Nederland) Hier hebben wij van 1 jurk een foto mogen trekken. Dit was wel omdat de jurk voor mij niet paste en mijn moeder ze dan aangedaan had. Dit was wel lachen. We hebben dan een foto mogen trekken om aan vader te laten zien. Als je een foto trekt kan je de achterkant wel beter zien. Misschien dat je het zo kan aanbrengen?
Ik denk idd dat je pas echt ten voll foto's mag nemen als je het kleed bestelt. Lijkt me ook wel logisch, je ken ook gewoon allemaal foto's maken van hoe het kleed bij je staat om dan nadien eentje te laten maken ofzo... Ik denk dat ze dat ook wat tegengaan om te voorkomen dat vriendinnen daar een tof uitstapje van maken zonder dat ze trouwplannen hebben.Maar kijk, vragen kan nooit kwaad hé. Je kan je toestel meenemen en vragen of het geen probleem is.Ik heb veel foto's mogen laten nemen tijdens mijn eerste pasbeurt, maar dan is het kleed ook al deels betaald natuurlijk.groetjes!
Ik mocht ook enkel foto's maken van de jurk die ik kocht. Volgende week mag ik ze eindelijk een ganse dag aan ;-)GroetjesInge
In principe mag het denk ik niet, maar je kan dit wel gemakkelijk omzeilen als je wil. Ik ben samen met twee vriendinnen in Leuven bij Linx gaan passen, en één van hen heeft met haar gsm een stuk of 6 foto's getrokken. Meestal moeten de winkeldames toch even weg om een ander kleed te gaan nemen, tijd genoeg om snel een fotootje te trekken.Ik heb achteraf trouwens toch het kleed gekocht dat het meeste gefotografeerd was, maar dat wist ik natuurlijk dan nog niet:-)
Ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen. Toen de vriendin die mee was geweest een foto wilde trekken, reageerde de verkoopster nogal heftig (was bij Anuna in Hasselt). Verder was ze heel vriendelijk hoor ;-)
Ik ben kleedjes gaan passen bij Couture Anny in Gent en foto's nemen was absoluut geen probleem! Heel handig om thuis nog eens alles te laten bezinken en het aan vriendinnen te laten zien.Gwen