Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar gaan jullie op huwelijksreis in juli-aug?

22-9-2008 10:50:48
Hey,

Wij trouwen volgend jaar op 11 juli. Ik ben nu al wat weg aan het dromen over de bestemming van onze huwelijksreis, die kort na de trouw zal volgen.
Ik had al gedacht aan Kreta, Corfu, Malta, de canarische eilanden...
Die supertropische bestemmingen (zoals aruba, curaçao, domenicaanse republiek...) zijn jammergenoeg uit den boze aangezien het daar dan orkaanseizoen is...

Waar gaan jullie naartoe?

Groetjes!

Lieve
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 616

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik22-9-2008 11:03:55

Hey,

Ik zou de tropische bestemmingen niet zomaar afschrijven hoor... Bijvoorbeeld op Curuçao en Aruba hebben ze helemaal niet zoveel last van de orkanen.
Zelf zullen we deze bestemming niet nemen omdat ik al dikwijls op Curaçao ben geweest (ook voor langere periode) en een huwelijksreis moet voor mij een unieke bestemming zijn, en Curaçao is dat dus niet meer...
Wij zullen misschien in het voorjaar nog wel eens naar daar gaan, om mijn vrienden persoonlijk te kunnen uitnodigingen :-)

Als je graag meer weet over Curaçao mag je me altijd mailen (ans.peterse1@telenet.be)

Groetjes

Tamara

Meld misbruik22-9-2008 12:25:18

Wij zijn van 9 tot 20 juli naar Paphos (Cyprus) gegaan. Prachtig eiland met schitterend weer, maar bloed- en bloedheet. Het was er elke dag zo'n 40° met uitschieters tot 44°.
Maar voor mij liever te warm dan te koud :)

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik22-9-2008 12:37:42

Hoi Lieve,

Wij zijn dit jaar naar de dominicaanse republiek geweest (09/07/08 - 25/07/08) en hebben van orkanen niets gemerkt of gevoeld. Wanneer je Puerto Plata neemt als bestemming zit je nagenoeg veilig aangezien de Caraïbische kust orkaankust is.
Orkaanmaand bij uitstek daar is september. Dus je hebt dan wel enige weekjes.
Wij gaan volgend jaar normaal gezien terug als huwelijksreis in oktober.

Grtz
Kim

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-9-2008 15:29:35

Ik ben in augustus naar Hawaii geweest. Daar kan je het hele jaar door op vakantie gaan, al is de zomer warmer dan de winter. Maar in de zomer zijn de walvissen er dan weer niet.

Ik ken iemand die in september twee weken naar Aruba geweest is en geen last had van het orkaansezoen.
Als je in juli wil gaan, moet je daar niet zo naar kijken, hoor. Zelfs in augustus zit je nog safe voor heel wat plaatsen.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-9-2008 16:48:27

Hey Lieve,

Het orkaanseizoen begint eigenlijk pas vanaf half augustus. Dus als je ergens kort na je huwelijk kan vertrekken heb je er geen last van. En inderdaad Aruba, Bonaire en Curaçao hebben er al zowieso geen last van, daar is het een hele jaar door goed.

Wijzelf gaan naar Bali, ook een bestemming waar wij nog geen van beiden zijn geweest en die tot onze verbeelding spreekt.

Maar wat bvb ook héél leuk is als huwelijksreis is een cruise!

Enfin, denk er maar eens over na, als je hulp nodig hebt van een reisagente-bruid-in-spé dan mag je me altijd mailen:
travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-9-2008 16:51:17

Hey

Wij trouwen ook op 11juli. We dachten eerst curacao of aruba omdat daar geen orkanen zijn maar dit was voor ons budget veel te duur.
We hebben nu onze zinnen gezet op de Dominicaanse. Het kan daar mss wel orkaanseizoen zijn maar de kans in juli is vrij klein. Al hebben we nu sinds die vele orkanen gekeken naar Thailand. Maar daar is het moesson en er is zo weinig all-in :(

groetjes, Laura

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-9-2008 20:04:01

Een cruise is inderdaad de max. Wij zijn vorig jaar op mini cruise geweest. Vier dagen middelandse zee; Italië, Corsica, Palma de Mallorca, Barcelona en terug naar Italië. (mijn zus had een reis gewonnen maar kon zelf niet gaan) Wij hebben op de costa fortuna gezeten. Ik heb nu ook gekeken maar das wel kostelijk. Er komt ook nog een heel pak bij op den boot; drank, excursies, fooien voor bediening,... Maar echt dat moet ge eens meegemaakt hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums