Terug naar overzicht
Hallo,wij kiezen voor only time - enya.Geeft je echt kippevel vind ikgroetjes04/10/2008nog 12 dagen!
Hey, Wij hebben gekozen voor Love of my life - Jim Brinckman. Groetjes, Caroline
Wij hadden 'I wil be your bride' van The Kelly Family. Supermooie tekst en heerlijk op live begeleiding met gitaar (bij ons door David en Koen uitgevoerd via www.davidenkoen.net ). Echt heel mooi. Je moet maar eens googlen via youtube.Succes!Lien, 219 dagen getrouwd :-)))
wij hadden she van elvis costello, en bij de begintonen zat de hele kerk al te snotteren ;-)incl mijn manneke ;-)
Hey Heidi,Wij hebben ook gekozen voor Enya - Only Time, vinden wij gewoonweg schitterend.Groetjes,Sylvie27/09/2008
Ik ben binnen gekomen op Enya - Carribean blue! Schitterend nr, vanaf ze begint te zingen kwam ik binnen! Heb voor het eerst mijn ventje zien wenen! Heel veel mensen eigenlijk! Vind wel leuk, hij kan nog zo in de auto naar dat nr luiteren, precies nog aan het nagenieten! wij zijn getrouwd op 19/9/2008, dus nog maar recent!Nog veel succesEls
mijn man en familie kwamen binnen met 'what a difference a day makes' van Jamie Cullum en ik daarna op het liedje beautiful van Meshell Ndegeocello. Heel speciaal maar mooi.Kan je het wel doormailen als je wil.Mijn email: ewalda_engelen@yahoo.com