Terug naar overzicht
hallo,zelf ben ik ook een bruid met een 'maatje meer' en waar je zeker eens moet gaan kijken is bij MAYA in hemiksem, daar nemen ze de tijd en kom je met een goed gevoel buiten. Waar je zeker niet moet langsgaan is bij Azzurro in Oostende, geen service, weinig keuze en zeer onvriendelijk. Veel succes met de zoektocht naar de perfecte jurk!
Hallo, Ik kan Conny alleen maar gelijk geven: boetiek Maya is echt een aanrader. Ik heb er verschillende kleedjes aangehad en ik heb maat 48-50 (al naargelang het land van herkomst).Dinsdag 30 september mag ik het mijne gaan halen. Heb al twee pasbeurten gehad en dinsdag moet ik het nog eens passen om zeker te zijn. Ze laten je daar echt niet gaan voor alles piekfijn in orde is.Zeker doen, dus!GroetjesInes3/10/2008
het bruidsparadijs in merksemhebben ook vele collectes waarin je tot maat 52kunt gaanxxx
Désirée bruidsmode in Geleen (Nederland) net over de grens. tot maat 60! Heel vriendelijk. Ben ook bij Maya en het bruidsparadijs langs geweest. Bij Maya vonden we de eigenares maar niks, ze was héél direct en cru, een beetje té. En blafte haar personeel af. Dan hebben ze er voor mij gelegen. Het bruidsparadijs... Amaai, ben ik helemaal niet over te spreken. Meer dan drie kwartier hebben wij daar staan ronddraaien. Geen kat dat ons verder wou helpen. (ze waren niet allemaal druk bezig hoor) Daar ben ik het in collére afgebold. Heb er ondertussen ook veel slechte commentaar van gelezen hier op het forum.Kijk ook eens bij Sincerity bridal jurken.
Hoi, ik weet niet van welke regio je bent, maar ikzelf ben van limburg, heb mijn kleedje gewoon gekocht bij Lechapeau in Bree, en heb confectiemaat 42, maar in mijn trouwjurk heb ik een 44 en dat was geen enkel probleem. Ik denk dat vele kleedjes zeker tot 46/48 gaan.groetjes els 25/04/2009
Voor wie van West-Vlaanderen is: Robel in Roeselare. Ga niet alleen af op wat er in de etalage hangt (was totaal mijn stijl niet) maar heb er wel de jurk van mijn dromen gevonden. Véronique is trouwens een vriendelijke, enthousiaste verkoopster die de tijd neemt voor je en voor wie geen moeite te veel is.
farah love zwijndrecht tot pasmaten 52 en geen supplement betalen voor grotere maten!! ze verkopen geloof ik in november in pakket jurk + schoenen en lingerie en juwelen voor 1 prijs. Weet niet juist hoeveel maar zeker weinig.