TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
14-2-2009
|
22-9-2008 13:16:59
Ik denk niet dat dat veel zal uitmaken eerlijk gezegd. Het enige waar je volgens mij wel over kan discussieren zijn de retouche kosten, omdat dat ook maar een inschatting is van het aantal te werken uren. Maar dan loop je misschien wel het risico dat het niet deftig gedaan is?! Ik zou het alvast niet doen...
|
|
Ilka
7-6-2008
|
22-9-2008 13:17:15
T klinkt raar, maar aan de andere kant wie niet waagt niet wint :-)
Ik denk dat je dat wel kan proberen als je een pasmodel neemt of een kleedje uit de vorige collecties.... Bij een nieuw besteld kleedje is het denk ik verloren moeite..
Mijn zus doet dat continu bij alles wat ze koopt(tot mijn grote ergernis en soms schaamte :-)). En zij heeft zo toch al ettelijke procenten kunnen bekomen hoor...
|
|
Amber
9-8-2008
|
22-9-2008 14:19:58
Hey,
Als je je kleedje op de rommelmarkt zoekt of van iemand overkoopt misschien wel, maar in een echte bruidswinkel ga je bot vangen hoor! Trouwens, op je kleed besparen... je wilt er toch als een echte prinses uitzien die dag, en dat mag/kan wat geld kosten. Probeer gewoon van het hele gebeuren te genieten. Normaal gezien weet je welk budget je hebt, en daar kan je toch wat in "schipperen", niet?
Veel succes! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
inge
|
22-9-2008 14:34:22
ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen, wat wel kan is afdingen bij de ceremoniemeester, vervoer, dj, ...
Dat hebben wij telkens gedaan en vaak met succes :-)
|
|
sarah
17-5-2008
|
22-9-2008 16:39:17
euhm ja... ik herken dat van de zakenmannen in mijn familie..
nu moet ik zeggen wij hebben dat voor onze woning ook gedaan en overal gekregen
zou niet weten of ik dat bij een kleed zou durven!
maar denk wel dat je het krijgt! ben er bijna zeker van... veel zal het niet zijn, maar misschien krijg je wel iets extra
de wereld is aan de durvers he!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
22-9-2008 19:43:50
Mijn partner is ook zo. Ik heb hem in het begin meegenomen om erachter te komen wat hij mooi vind. Hij vraagt dat gewoon. Is dat een vaste prijs of... Op één plaats ging er 50 euro af + de retouches, in een andere winkel enkel de retouches. Hij dringt dan wel niet aan, dan doen ze daar niet moeilijk over. Bij de verbouwingen is dit wel anders. Zeker doen dan, je verschiet soms wat kortingen ze geven. Wij hebben zo al ettelijke duizenden euro's bespaard.
|
|
annouschka
11-3-2010
|
23-9-2008 9:13:45
Dan zou ik eerder gaan voor een stockmodel (heb ik ook gekocht aan -50%) of in een tweedehands bruidswinkel. Zelf wilde ik een jurk dat nog niet is gedragen en ik vond die stockverkoop dan ook ideaal. Ik heb evengoed mijn budget voor een jurk uitgegeven maar heb nu zeker en vast iets apart voor mijn geld!!!
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
23-9-2008 13:06:50
Dat is wel geen Turkse markt hé :-)
Allé ik vind dat toch een beetje bizar om te doen. Je kan natuurlijk maar proberen, maar ik denk dat het allesbehalve gebruikelijk is.
|
|
Sofie
|
23-9-2008 15:53:11
Hey Annelies,
Ik denk niet dat het gebruikelijk is. En neem het van mij aan, eens je je droomjurk aanhebt, doet de prijs er niet meer toe. Dan ga je echt niet moeilijk beginnen doen over een beetje van de prijs te halen. Dan wil je die jurk gewoon !!!
Geniet van je pasbeurten :-)
Groetjes,
Sofie 29/08/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|