TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ibele
3-7-2009
|
22-9-2008 16:31:37
Hi, ik trouw op 3 juli 2009. De zaal, de kerk en de fotograaf zijn ook al vastgelegd.
|
|
Laura
11-7-2009
|
22-9-2008 16:47:42
Hey karen,
Wij trouwen ook op 11/7/09, allesinds voor de kerk. Het stadhuis is voor de dag ervoor. Wij hebben al: zaal, ceremoniemeester, ceremoniewagens, dj, fotograaf, kerk, stadhuis, trouwschoenen. Ik denk dat dat zowat alles is. We zijn begonnen in februari. Op 17 oktober ga ik voor een kleedje zien. Heb al eens gepast maar wil nog eens ;) Waar trouw jij die dag?
Groetjes, Laura
|
|
Ester
7-8-2009
|
22-9-2008 18:12:28
hey karen, ik trouw op 7/8/09 en kijk er heeeel erg naar uit!! het duurt alleen nog zo lang als je zo enthousiast bent!! Ik heb al redelijke planningen in orde gekregen zoals, gemeente, kerk, receptie, feestzaal, fotograaf, we hebben al een keuze gemaakt over de uitnodigingen maar deze moeten nog besteld worden, we zijn momenteel aant uitkijken voor een goudsmid, hierbij is de kostprijs goedkoper vermits je ook oud goud kan inleveren en je kan er je eigen creatie aan geven. mijn trouwkleed is ook al gekocht. Een goede vriendin van mij (kapster) zal mijn haar komen doen op de grote dag. het vervoer moeten we wel nog kunnen regelen, we wouden graag een limousine of old timer, maar vinden de prijzen die we tot nu gezien hebben redelijk duur, momenteel kijken we of we nergens iets goedkopers kunnen vinden. Als bedankje gaan we een foto geven maar dit moeten we ook nog bespreken met de fotograaf. De Dj is ook al geregeld maar we hebben de juiste openingsdans nog niet gevonden... We hebben besloten om alles op tijd te regelen omdat ik minder stress op school zou hebben, ik zit in mijn laatste jaar, dus als alles goed zit, studeer ik voor mijn trouwdatum af. groetjes Ester
|
|
Sanne
22-8-2009
|
22-9-2008 19:09:45
hallo Karen,
Wij trouwen op 21 augustus 2009 en hebben ook al heel wat vind ik zelf! we hebben: de zaal, de keuze van het eten, de DJ, het vervoer en de bestuurder, de bedankjes, en vanaf vandaag 18u hebben we ook de fotograaf en is de 'rent a priest'in orde!
|
|
evelyn
11-7-2009
|
22-9-2008 20:08:12
dag karen, Bij deze gefeliciteeerd. wij trouwen ook op 11/07/2009 en hebben net zoals jullie al enkele zaken in orde gebracht. Ook al vind ik dat het nog superver is, maar kvind het superleuk om alles om het gemak voor te bereiden. vele groetjes evelyn
|
|
Ellen
11-7-2009
|
24-9-2008 21:35:25
Dag Karen!
Wij trouwen ook op 11 juli 2009!!! Wat wij al geregeld hebben: - kerk - feestzaal - vervoer - fotograaf - videograaf - dj (toch nog eens mailen om te bevestigen?!?) - ceremoniemeester
Voorts al eens gekeken naar ringen (beslissen ten laatste jan.); deze zomer al eens gaan neuzen in de kleedjes en gepast ook. Al iets op het oog maar wou de nieuwe collectie afwachten natuurlijk.
En sinds dit weekend is ook ons misboekje af! Was er op een druilerige zondagmiddag aan begonnen deze zomer, en wou het af hebben... Dus gedaan! Met Pasen es herlezen, zien of we er nog steeds achter staan, en anders namen invullen van lezers en mee richting drukker samen met voorstel van uitnodigingen!
Hoe ver sta jij?
Van waar ben je of waar trouw je?
Lieve groetjes, Ellen
|
|
Karen
11-7-2009
|
25-9-2008 9:16:39
Bedankt voor de reacties! Ik trouw in Lede. In oktober heb ik een afspraak in de bruidswinkel om te gaan passen en we gaan ook eens kijken voor ringen volgende maand. We weten al welke bedankjes we willen geven en onze menu ligt al ongeveer vast. Vorige maand heb ik ook mijn trouwschoenen gekocht, zilvere.
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|