TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelyn
11-7-2009
|
22-9-2008 18:24:13
dag kristien, ik heb gekocht -met veel geluk- tijdens de actie - 50%, eentje van mathyro. Heel veel keuze is er niet in de vorige collecties maar als 'de jurk' er tussenhangt is het heel mooi meegenomen. Zeker eens langsgaan ook al is het niet nav de actie -50%, er is zoveeeel keuze van bruidsjurken in de nieuwe en ze zijn super super vriendelijk en profesioneel. Veel succes !!!
|
|
Kristien
|
22-9-2008 18:37:44
bedankt voor je reactie,Evelyn! heb je enig idee of er nog modellen tussen hingen van linea raffaelli of rembostyling? tis voor die merken dat ik eigenlijk naar ginder ga. in je aankoopprijs zitten daarin de retouches inbegrepen?
|
|
evelyn
11-7-2009
|
22-9-2008 20:04:01
Ik denk nog enkele, maar ik ben wel op 8 september geweest, dus vanaf de eerste dag. In de aankoopprijs zijn geen retouches inbegrepen die betaal je aan de volle 100 %, ergens wel te begrijpen...
|
|
Cindy
4-7-2009
|
22-9-2008 21:54:32
Hallo
Ik heb er mijn jurk gevonden tijdens de vorige 50% actie, ik vond het prachtig!! Heel vriendelijk personeel, helpen goed zoeken, ik had uiteindelijk 2 jurken over, en de eerste die ik had gepast was hem ook meteen geworden. Bij mij was er wel nog veel keuze van de vorige collectie.
Veel plezier
Cindy
|
|
Jill
23-5-2009
|
23-9-2008 8:40:27
Hoi Kristien,
Ben er zaterdag al eens langsgeweest toen mijn zus haar trouwjurk ging afhalen. Ik heb een afspraak op 11/10. Persoonlijk vond ik niets tussen de modellen van de uitverkoop. Er hing nog wel redelijk veel, maar ook veel grote maten. Van Linea hing er zaterdag niet echt superveel meer, rembo styling heb ik niet gezien. Maar de mensen zijn er supervriendelijk en helpen je goed verder.
Groetjes, jill
|
|
Nicky
29-8-2009
|
23-9-2008 12:14:50
Hallo allemaal,
Waren er daar ook nog kleedjes van St Patrick en zijn die ook zo mooi in't echt als op de foto's?
groetjes
|
|
Jill
23-5-2009
|
23-9-2008 13:16:57
@ Nicky,
Er waren ook nog jurken van St Patrick, maar dan vooral (op enkele uitzonderingen na) de heel zware jurken bijna volledig met kant. Ze zijn inderdaad heel mooi, maar je moet natuurlijk wel voor de stijl zijn.
groetjes Jill
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
25-9-2008 13:52:54
Ik heb mijn jurk daar ook gevonden (niet met korting jammer genoeg) maar ik kan deze winkel aan iedereen aanraden !!! De meisjes zijn daar enorm lief en zeer professioneel ! In België zijn ze zeker zo vriendelijk niet, helaas, zelfs niet wanneer je gewoon telefonische info wil ...
|
|
Kristien
|
26-9-2008 16:46:32
Hallo hallo, ik heb gister m'n jurk gekocht...ik had Romi als verkoopster, en ze was idd erg vriendelijk. Ik heb gelukkig er wel nog eentje van Linea Raffaeli gevonden aan de helft van de prijs! De hele dag droom ik al een beetje weg naar m'n jurk en onze trouwdag... Groetjes, Kristien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|