Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er op 21 maart 2009

22-9-2008 19:37:20
Hoi, wij trouwen 21 maart 2009 en ik wou even weten hoever jullie staan met de voorbereiding.

Vanessa
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1047

miek
21-3-2009
 Meld misbruik22-9-2008 20:48:07

hey, wij trouwen ook 21 maart 09 (nog een half jaartje dus!!!!)
wij hebben geregeld: kerk en priester; feestzaal that's it! we plannen nu wel eens in actie te schieten (fotograaf, DJ, koor, gemeentehuis, ...) nog veel te doen dus!

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik22-9-2008 22:28:31

Hoi,
Wij trouwen op 2mei2009, enkel datum op 't stadhuis en de feestzaal ligt vast. De gastenlijst is opgesteld, getuigen zijn gevraagd, de uitnodigingen zijn in hun ontwerpfase. Dit WE gaan we op zoek naar de perfecte trouwring en naar een kostuum voor mijn ventje.
De rest volgt...

Valerie

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik23-9-2008 9:06:40

Hoi Vanessa,

wat leuk! Ik dacht al dat wij de enige waren die trouwen op 21/03/2009. Wij hebben de belangrijkste dingen al wel geregeld:

-gemeentehuis
-kerk
-feestzaal
-getuigen
-fotograaf
-dj
-ceremoniemeester
-muziek voor in de kerk.

Nu zijn we bezig met het misboekje en zijn we al eens naar trouwringen en uitnodigingen aan het kijken. Binnen twee weken ga ik voor m'n trouwjurk kijken. Spannend!

Hoever staan jullie? Waar trouwen jullie?

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Liefs

Ilse

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik25-9-2008 15:09:31

Hoi Ilse,
Leuk om te weten dat er nog mensen zijn die op de zelfde dag als ons trouwen.
We staan even ver als jullie, enige verschil ik heb mijn al gaan kiezen.
Ik zou zeggen geniet er maar van.
Wij zijn van Sint-Amandsberg en jullie

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik26-9-2008 18:31:43

Hoi Vanessa,

Wij zijn van Hoogstraten (Noorderkempen).

Ik kijk er idd naar uit om m'n trouwjurk te gaan kiezen, nog een weekje!

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Ilse

machteld
27-3-2009
 Meld misbruik29-9-2008 11:29:01

Hoi,
Wij trouwen niet de 21ste maar de 28ste, nog 6 maanden te gaan dus.
Bij ons ligt het stadhuis, de fotograaf en de zaal al vast. Mijn kleed en het kostuum van mijn toekomstige man hebben we ook al.
Bedankingen voor genodigden moet ik nog in elkaar knutselen.
Wat we nog moeten doen zijn de ringen bestellen(heb al gekozen), dj vastleggen en uitnodigingen bestellen(al gekozen maar de tekst daar moeten we nog over nadenken).
Veel succes nog bij het plannen!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...