Terug naar overzicht
hey, wij trouwen ook 21 maart 09 (nog een half jaartje dus!!!!)wij hebben geregeld: kerk en priester; feestzaal that's it! we plannen nu wel eens in actie te schieten (fotograaf, DJ, koor, gemeentehuis, ...) nog veel te doen dus!
Hoi,Wij trouwen op 2mei2009, enkel datum op 't stadhuis en de feestzaal ligt vast. De gastenlijst is opgesteld, getuigen zijn gevraagd, de uitnodigingen zijn in hun ontwerpfase. Dit WE gaan we op zoek naar de perfecte trouwring en naar een kostuum voor mijn ventje.De rest volgt...Valerie
Hoi Vanessa,wat leuk! Ik dacht al dat wij de enige waren die trouwen op 21/03/2009. Wij hebben de belangrijkste dingen al wel geregeld:-gemeentehuis-kerk-feestzaal-getuigen-fotograaf-dj-ceremoniemeester-muziek voor in de kerk.Nu zijn we bezig met het misboekje en zijn we al eens naar trouwringen en uitnodigingen aan het kijken. Binnen twee weken ga ik voor m'n trouwjurk kijken. Spannend!Hoever staan jullie? Waar trouwen jullie?Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.LiefsIlse
Hoi Ilse,Leuk om te weten dat er nog mensen zijn die op de zelfde dag als ons trouwen.We staan even ver als jullie, enige verschil ik heb mijn al gaan kiezen.Ik zou zeggen geniet er maar van.Wij zijn van Sint-Amandsberg en jullie
Hoi Vanessa,Wij zijn van Hoogstraten (Noorderkempen).Ik kijk er idd naar uit om m'n trouwjurk te gaan kiezen, nog een weekje! Nog veel succes met de voorbereidingen!Ilse
Hoi,Wij trouwen niet de 21ste maar de 28ste, nog 6 maanden te gaan dus.Bij ons ligt het stadhuis, de fotograaf en de zaal al vast. Mijn kleed en het kostuum van mijn toekomstige man hebben we ook al.Bedankingen voor genodigden moet ik nog in elkaar knutselen.Wat we nog moeten doen zijn de ringen bestellen(heb al gekozen), dj vastleggen en uitnodigingen bestellen(al gekozen maar de tekst daar moeten we nog over nadenken).Veel succes nog bij het plannen!Groetjes