Terug naar overzicht
hallo,wij gaan een geschenkenmand samenstellen met spulletjes die onze ouders graag eten/drinken.Groetjes,Emilie
Hey wij zijn net getrouwd! Aan onze ouders hebben we een kader gegeven met een trouwfoto in, dit was afgesproken met de fotograaf! Die is vlug naar huis gereden, rap ene uitgekozen... onze ouders waren er echt een slag van kwijt , dit hadden ze echt nie verwacht al een trouwfoto te krijgen op de trouwdag zelf!Mijn getuige heb ik een bon gegeven van een welnesscenter, een dag voor 2 hele dag massage en privépaviljoen! zij hadden heel veel tijd en energie als koppel ingestoken voor vrijgezellenavond en ect.. dus zij verdiende dit wel! mss kan je dit nu ook bestellen, via flair heb ik gezien is dit ook! Voor de andere een bon om samen iets te gaan eten, daar die personen heeel graag gaan gaan uiteten!Hopelijk ben je hier iets meedikke kus en nog veel succesEls
Hoi Machteld,Ik graveer glazen of glasraampjes mooie blijvende herinnering om aan iemand te gevenAls je interesse hebt kan je me altijd uitleg vragen via mail:marie_4562@msn.com