Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips voor een winterhuwelijk?

22-9-2008 20:57:56
lieve bruidjes-in-spé,

wij trouwen in november 2009. Oorspronkelijk wilden we in de zomer trouwen, maar wegens omstandigheden zal het einde november worden.
Kunnen jullie ons leuke tips geven om er toch een hele mooie dag van te maken aub?
We dachten al aan fakkels, windlichten, jeneverkes aan de kerk, nepsneeuw ...

Alvast bedankt !!!

Annelies
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2749

Anja
5-12-2008
 Meld misbruik23-9-2008 8:46:42

Hey Annelies
Wij trouwen op 5/12. Wij hadden gedacht aan een wafelkraam of soepkar aan het stadshuis. Fakkels zijn heel tof en een sfeer die al naar kerstmis toegaat. Ook veel kaarsen wil ik in mijn zaal. Als je nog tips hebt, stuur ze mij ook gerust door. anjaviaene@telenet.be.

Bedankt en veel plezier met de voorbereiding.
Groetjes
Anja

isabel

Meld misbruik23-9-2008 10:07:56

Hoi,

wij trouwen 22/11/08 en aan de feeszaal zullen 's avonds over de ganse oprit kaarsen staan die de mensen begeleiden tot de ingang en aan de ingang zullen vuurkorven staan zodat rokende gasten toch niet in de kou hoeven te staan.

Groetjes,
Isabel.

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik23-9-2008 10:25:42

Bedankt allebei voor de tips!

hey Isabel,

grappig, wij trouwen ook dit jaar 22 november (voor de wet dan) en het vervolg zal volgend jaar november plaatsvinden.
Heb jij dan een trouwkleed met een bontje? Of een lekker dik kleed ofzo? Of durf je toch met blote armen de kerk uit te komen?

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil ...

eva
26-10-2008
 Meld misbruik23-9-2008 13:43:13

Hoi!

wij trouwen ook op 22 november dit jaar! We hebben ijsbeertjes om aan de kindjes te geven als we uit de kerk komen en kerstbomen (met enkel lichtjes) in de feestzaal.
Ik ga proberen om het in de kerk vol te houden met blote armen, maar ik ga wel vragen aan iemand om een grote dikke witte sjaal bij te houden voor het geval het niet lukt.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

groetjes,
eva

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik23-9-2008 19:34:52

hey,

wij trouwen eind februari, en ik heb een jasje met lange miouwen bij mijn kleed. VWe zetten ook vuurkorven aan de zaal, voor de rokers, ... en op de receptie geven we gluwhein...

veerle

evelyne
13-12-2008
 Meld misbruik24-9-2008 15:37:45

Hi,

wij trouwen 13/12/2008 ook een winterhuwelijk dus. :) Omdat het dan al bijna de feestdagen zijn hebben we een kerstboom in de zaal en kaarsen. Ik heb een kleed dat je, volgens mij, zomer en winter aan kan doen maar om het iets meer in de sfeer te brengen heb ik er een (nep!) bonte cache-coeur op gekocht. Lekker warm, zacht en héél mooi!! Deze kan je vinden bij Lilian Claes in Herentals.

Evelyne

Greet
30-12-2008
 Meld misbruik11-11-2008 14:46:47

Hallo,

Wij trouwen op 20 december in een kerk waar de verwarming dringend aan vervanging toe is. Maar we hebben het ervoor over, want een winterhuwelijk leek ons heel erg romantisch. Wij hebben iemand gevonden die na de kerkelijke dienst buiten staat met jenever en glühwein, en we hadden zelfs oorspronkelijk gedacht aan een receptie buiten met vuurkorven (dit zet je dan best wel op de uitnodiging), maar daar deed de zaal helaas moeilijk over... Een voordeel is dan weer dat die zoiezo mooi versierd zal zijn in die periode. De kindjes krijgen zuurstokjes na de mis en in onze huwelijksteksten leggen we de nadruk ook op het feit dat het buiten koud is, maar dat we voor elkaar een bron van licht en warmte zijn (Ooohh...).

Veel plezier met de voorbereidingen!

Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...