Terug naar overzicht
Een feest zelf heb ik er nog niet meegemaakt, maar wel al een brunch en dat eten was zéér lekker en bediening ook zeker in orde!groetjes en succes met de verdere voorbereidingen!
Hallo!Mijn broer heeft vorig jaar zijn trouwfeest in het kasteel van Diepensteyn gedaan. Ze zijn in het kerkje naast het kasteel getrouwd en iedereen is dan met een koets naar het kasteel gebracht. Het was echt fantastisch. Ook de bediening en het eten was echt héél lekker.Groetjes,Marie16.05.2009
Hey Marie,Bedankt voor de snelle reactie. Buitenaf ziet het kasteel er echt heel mooi uit, we hebben vrijdag een afspraak om de feestzaal te bekijken. Met hoeveel personen waren jullie? We zijn ongeveer met een 120 mensen, ik heb gezien dat er 3 verschillende ruimtes zijn. Stoort dit of niet? Hoe gebeurt het dansfeest?Groeten, Wim
Een van de beste feestlocaties in vlaanderenj&m catering zijn echte professionals, stijlvol & verzorgdDJ Marc Doomswww.marcdooms.be
Wim,Wij zijn ook van plan ons trouwfeest daar te doen, hebben alleen maar positieve reacties gehoord van anderen, vandaar ...Ik wil daar trouwen omdat het een romantische, stijlvolle lokatie is. Ik houd je verder op de hoogte van mijn bevindingen.
Naar het schijnt heeft Ann van Elsen haar trouwfeest daar gegeven. Ik vraag me af of het betaalbaar is...
Hoi,Ziet er een schitterende lokatie uit! Weet er iemand iets over prijzen daar?Groetjes,Edel
hebben jullie uiteindelijk beslist om hier te trouwen? Wij zijn nl erg aan het denken om ons trouwfeest hier door te laten gaan... En het bericht ivm de kerk het zal wel het kerje zijn van het dorp niet?thanks!!!
Heeft iemand een idee van de prijzen van Diepensteyn?