Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

St Patrick - Pronovias - La Sposa

23-9-2008 13:10:17
Hallo allemaal,

Zijn er onder jullie bruidjes die van bovenstaande merken een kleed hebben/hadden?
Wat kostte het en hebben jullie lang moeten zoeken in de collecties voor jullie HET kleed gevonden hadden?

xxx

Nicky
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 751

Adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik23-9-2008 13:27:20

Hey,

ik heb een trouwkleed van La Sposa. Ik heb niet lang moeten zoeken vooraleer ik mijn droomkleedje gevonden had. Het koste 1790€, maar heb er uiteindelijk nog een bijpassende sluier bij besteld.

xxx

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik23-9-2008 13:37:40

Hallo,

Ik heb zaterdag een prachtkleed aangehad van provovias en dat kwam op een 1500 euro.

Groetjes

Nicky
29-8-2009
 Meld misbruik23-9-2008 13:40:13

Ik zie zo'n sluier enorm graag, maar de meeste mensen vinden dit nogal ouderwets.. Ook ben ik helemaal wel van kant. Heb een beetje bang voor de reacties van de mensen die dat niet graag zien...

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik23-9-2008 14:09:55

Hoi Nicky,

ik heb een kleedje van Pronovias, prijs: 1290 euro. Ik wist vanaf het begin dat ik voor dit merk zou kiezen en had enkele foto's meegenomen naar de winkel (Le Chapeau). Daar heb ik een zestal kleedjes gepast (5 Pronovias en 1 Marylise) en uiteindelijk is het mijn lievelingskleedje van op de foto's geworden.

Veel succes ermee en geniet ervan!

Groetjes

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik23-9-2008 14:57:29

hey,

ik heb zaterdag een kleedje van Pronovias besteld (Helecho), met sluier. Het kleedje kost 1695 Euro, de sluier 200.

Ik vond dat die sluier het helemaal af maakte, gewoon passen dus en kijken van je er zelf van vindt! Als je het zelf maar mooi vindt!

groetjes
Kirsten

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik23-9-2008 15:02:09

Mijn jurk is ook van Pronovias 1995€ en mijn sluier ook, die was 495€. Ik had 2 andere jurken gepast en toen ik deze aantrok wist ik het meteen, ik heb dan geen andere meer gepast !! Je voelt dat direct.

Nicky
29-8-2009
 Meld misbruik23-9-2008 15:03:14

Zo duur allemaal.. Niet?

sophie
20-6-2009
 Meld misbruik23-9-2008 16:29:06

Hey

Ik heb kleedjes van heel veel merken aan gehad. En verschillende stijlen.
Heb drie winkels gedaan.
Ik heb ook eentje aangehad van La Sposa, kwam op 1900€ (reken wel zonder retouches), uiteindelijk heb ik een genomen van Ian Stuart.

Inderdaad de prijzen zijn hoog.
Mijn zus is 4 jaar geleden getrouwd en dat de prijs was toen 1100€.

Tegenwoordig lig je toch al rap aan 1500€ voor een gemiddeld trouwkleed zonder retouche.

Het leven wordt duur...

Groetjes

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik23-9-2008 21:41:43

Hey

Het kleedje dat ik heb gepast bij Lilian Claes is Helice van Pronovias en koste er 1250. Was blij, was redelijk goedkoop.
Is mijn droomjurk, wie weet dat ik het uiteindelijk neem!

Groetjes, Laura

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik24-9-2008 9:19:46

hey Nicky

Ik heb een kleed van Pronovias gekocht bij Moderna in Schepdaal.
Ik heb daar €1110 voor betaald. De verkoopster verschoot zelf dat het relatief weinig was, dus ik denk dat Pronovias een iets duurder merk is. Allé dat is allemaal heel erg relatief, maar de hieronder vermelde prijzen zijn wel duurder vind ik.
Ik heb altijd gehoord dat je toch een €1000 moet rekenen, maar vanaf €1300 vind ik het toch wel echt duur eigenlijk.
Alles hangt van je smaak af. De prijsklasse is enorm variërend binnen het merk. Het is altijd het veiligste om een verkoopster kleedjes te laten uitkiezen naar je budget, dat had ik niet gedaan, enkel op basis van het merk. Bleek achteraf dat ik kleedjes aangehad heb van €2000 en meer. Dat is niet echt slim :-))
Veel succes in met je zoektocht en geniet ervan!!

freya
1-7-2009
 Meld misbruik1-10-2008 16:51:02

Hey Nicky,
het mijne is nog niet besteld, maar gaan dat nu dit weekend doen, is er eentje van St-patrick. prijskaartje 1705€ en voor de sluier 435€ heeeeeel duur vind ik zelf, maar de prijs/kwaliteit en afwerking... OP EN TOP! mijn schoonzus begon te snikken toen het gordijn van de paskamer werd weggetrokken door de verkoopster... en dat was nu juist het effect dat ik op mijn dag wil zien.

veel groetjes, Freya

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info