TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annelies
24-5-2009
|
23-9-2008 18:38:18
hallo,
wij gaan trouwen in zaal tybeert, in daknam helemaal niet ver van den orchidee. Ik had heel goeie dingen gehoord over die zaal in het forum, en ons eerste kontact was heel goed verlopen,... We gaan volgende week onze menu bespreken, en daarna mogen we met 6 gratis gaan proeven, met aangepaste wijn, das ook een schoon cadeau hé.
misschien eens checken op internet?
groetjes, Annelies
|
|
Elke
7-3-2009
|
23-9-2008 19:25:18
Hey,
Ik duim mee dat jullie snel nog een nieuwe zaal vinden! Echt wel schandalig dat sommige zaaluitbaters zo met de mensen omgaan... Gaat dit verhaal eigenlijk over Den Orchidee (heb de hele historie nog eens gelezen, en wist niet over welke zaal het ging)? Wij hebben ook lang getwijfeld over deze zaal, maar hebben uiteindelijk besloten om ons feest (net als Annelies blijkbaar) in Tybeert te geven. Tot nu toe zijn we hier heel tevreden over. Heel veel succes!
Groetjes, Elke
|
|
Elke
7-3-2009
|
23-9-2008 19:32:40
Ik had blijkbaar niet ver genoeg teruggezocht op de site (dacht dat er nog maar 1 item geweest was), het gaat dus inderdaad over Den Orchidee...
Groetjes, Elke
|
|
gina
27-9-2008
|
23-9-2008 20:02:54
Nog 4 dagen te gaan en dan is het onze grote dag. Wij geven onze feest in de Lozen Boer in Lochrisi. Onze cameraman kwam vorige week bij ons hij vertelde: Ik heb al meer dan 800 huwelijken gedaan in Oost-Vlaanderen en de Lozen Boer is nr 1. kwa vriendelijkheid en kwaliteit van eten en zeer mooi kader. Wij wouden echt het beste en hebben al de zalen in de streek gedaan en onze vaststelling was toch dat de lozen boer zeer goed was. Wij hebben onze menu geëten en deze was zeeer lekker, zeer vriendelijk, en zeer mooi. Kwa prijs kan je het zelf samenstellen en zo duur maken wat je zelf wil. De dranken s'avonds zijn wel per glas te betalen wat voor ons geen probleem was. Ik vind de kwaliteit en presentatie veel belangrijker. Ga zeker eens kijken naar de Lozen Boer. (is niet ver van "den Orchidee"
Ik vind het zeer goed dat je aan iedereen laat weten dat ze moeten oppassen met den Orchidee. Zo kan ik ook zeggen, let op voor de make-up van "FONKEL" in bornem deze dame is echt geen aanrader en zeeeer duur.
|
|
tine
9-10-2010
|
24-9-2008 13:28:46
ik ben al eens naar de lozen boer geweest en kmoet zeggen zeer lekker van eten!! ook de renard in beervelde vind ik een topper.
|
|
Veronique
|
24-9-2008 16:39:33
Anja,
Kijk ook eens naar Tybeert (daknam), We hebben ons feest daarook gegeven, het was super en het is trouwens goedkoper dan lozenboer, zelfde kwaliteit, sfeer,... Alleen er is geen tuin, maar ja je kan de tuin (lozen boer) alleen gebruiken als het goed weer is. Daarom heb ik gekozen voor Tybeert. Ik heb ook al slecht nieuws gehoord over den orchidee. Nog veel succes en laat iets weten
|
|
sofie
1-1-2009
|
6-10-2008 22:16:45
Ga ZEKER eens langs bij Tybeert, mijn ervaring leert niet alleen dat de feesten er prima verzorgt zijn, maar heb al van verschillende koppels gehoord - en ook gelezen hier op dit forum - dat ook qua prijzen het er zeer correct aan toe gaat. Veel succes in ieder geval.
|
|
anja
7-8-2009
|
11-10-2008 11:56:55
Beste, ik heb begrepen dat het over "Den Orchidee" gaat wel ga eens naar salons orchidee in Ruien daar heb je zeker zo geen voorvallen. daar wordt alles prima op papier gezet zodat er geen vergissingen (opzettelijk of niet) mogelijk zijn. succes voor de grote dag
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|