Terug naar overzicht
Hey Sarah,Jullie trouwen een weekje na ons :)...Onze liedjes zijn tot hier toe volgende:bij het binnenkomen: Chariots of fireNa de schuldebelijdenis: When you believeNa de 1e lezing: you areNa de homilie: Ik hou van jouBij het ondertekenen van het huwelijksregister: From this moment onNa het groot gebed: Only you (starlight express)Tijdens de communie: only timeBij het buitengaan: A whole new worlden misschien dat we er nog ergens het liedje van Koen Wouters en Sarah tussenzetten - You are the reason.Voilà, dat zijn de onze voor volgend jaar!xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Wij hebben een groepjes, dus die gaan er wel voor zorgen dat de gekozen nummers een beetje ingetogen zijn, maar wij hebben voor het binnengaan Chapel of love, tijdens de viering Is this love (B.Marley), More than words (extreme), It takes two, de rest weet ik niet meer, en uittrede ook All you need is love.
Wij hebben voor het buitengaan 'so happy together', wat toch wel vrolijk is. Ook 'it must be love' van madness komt in onze mis voor, misschien ben je hier iets mee?
Bedankt voor jullie reacties allemaal.Het is een moeilijke zoektocht. Momenteel hebben we al zeker- everything and more van Natalia- When we believeIk ga zo meteen eens luisteren naar jullie liedjes.@ Cindy: Ik zag bij een ander topic dat jij overweegt om in het Keienhof jullie feest te doen. Ben ja dan van de buurt? Wij hebben ook het Keienhof overwogen.