Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bril op je huwelijksdag

23-9-2008 21:17:54
Hallo,

Ik vroeg me af wie er nog een bril heeft? Hoe gaan jullie dit doen op jullie huwelijksdag? Ik heb momenteel harde lenzen en ik kan deze lenzen echt niet van 's morgens tot 's avonds inhouden... Ik overweeg dan ook om een bril bij te kopen maar ik heb redelijke dure glazen. Ik ben benieuwd om te horen hoe jullie dat opgelost hebben..

Hilde
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 536

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik24-9-2008 0:03:35

ik heb een zwarte bril met witte bloempjes en mijn montuur is maar half omrand
lenzen zijn voor mij geen optie en mits ik het niet droog ga houden echt geen goed idee
iedereen kent mij met mijn bril dus zou niet weten waarom die op mijn trouw ineens zou moeten verdwijnen
tenslotte is mijn ventje verlefd geworden op een brildragertje :)
www.netlog.com/forever_nieke
xxx

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik24-9-2008 8:40:19

hallo,

Ook ik draag en bril en ik kan echt niet zonder en lenzen zijn voor mij geen optie. En iedereen ken mij met bril dus waarom op je trouwdag niet?
Ik denk dat ik mij wel een nieuwe ga kopen, een kleurtje die wat bij mijn trouwkleed gaat. Ook al is het duur, maar nadien kan je dan eens afwisselen en is het toch geen verloren geld, denk ik.

groeten Annelies.

An
27-9-2008
 Meld misbruik24-9-2008 8:41:45

Hallo,

Ik draag ook altijd een bril. Ik heb voor de trouw een nieuwe gekocht, maar wel een goedkoper model. Ik ben alleen gaan kijken bij Pearl en Hans Anders. Daar had ik geluk maar kreeg ik 40% korting op de hele bril.

An

eva
26-10-2008
 Meld misbruik24-9-2008 9:37:07

Ik draag ook een bril, maar voor een feestje of zo doe ik wel eens daglenzen in. Voor de trouw ga ik dus ook die daglenzen in doen. Dat maakt dat ik er nog specialer uit ga zien!
Ik neem mijn bril wel mee voor het geval er iets mis zou lopen.

groetjes,
eva

katelijne

Meld misbruik24-9-2008 10:06:16

Een vriendin van mij had ook gewoon haar bril aan op haar trouwdag. Daarom straalde ze niet minder hoor! Doe maar dat waar je je het gemakkelijkste bijvoelt.

grtjs

Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik24-9-2008 10:43:28

Bedankt voor jullie reacties! Mijn probleem is eigenlijk dat ik gewoon schrik heb om mijn harde lenzen in te doen. Op onverwachte momenten zit er steeds in mijn oog en dan beginnen mijn ogen echt te tranen. Het zou een ramp zijn moest dit in de kerk gebeuren. Maar de mensen kennen mij met en zonder bril en zelf heb ik het liefste zonder bril (ook omdat ik een bordeaux rode bril heb en ik vind dit niet echt passen bij een trouwkleed) maar dat wil wel zeggen dat ik ervoor moet zorgen dat ik heel de dag mijn lenzengerief bij heb :s

pascale
11-10-2008
 Meld misbruik24-9-2008 10:51:22

Hallo hilde

ik had vroeger ook harde lenzen, enige jaren terug ben ik overgegaan naar zachte lenzen en die zijn veel comfortabeler voor je ogen. Alé dat vind ik toch. Is mischien het overwegen waard.

groetjes
Pascale

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik24-9-2008 10:59:27

ga eens naar een goede optieker en leg je probleem uit en vraag of je een daglenzen mag proberen , ze hebben daar meestal staaltjes van liggen, ik heb dit ook gedaan toen mijn bril op vakantie was stuk gegaan en ik in frankrijk plots op zoek moest naar een snel alternatief en sinds dien draag ik daglenzen van focus, (de goedkoopste kan je trouwens vinden op www.lensonline.be maar ga eerst eens langs bij een optieker

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik25-9-2008 10:14:26

Hey Hilde

Als je anders een bril draagt, waarom dan niet op je trouwdag? Brillen kunnen heel mooi zijn en zijn eigen aan je persoon.

Harde lenzen zijn idd lastig om lang in te houden.
Ik draag maandlezen en die heb ik zonder enige probleem van 7u 's morgens tot 6u de volgende morgen ingehouden. Doorgaans wordt er afgeraden om het even welke lens dagelijks 12u in te houden. Op tijd eens een dagje brillen of 's avonds uw bril opzetten is heel goed voor je ogen.
Maar soit, daar gaat het niet om. Zeker een informeren bij de oogarts of opticien!
Ik had vroeger voor speciale gelegenheden (gaan zwemmen, op weekend...) daglenzen. Deze plakken beter aan je oog en verlies je ook minder snel. Ze gaan ook maar een dag mee dus die smijt ge 's avonds gewoon weg. Vele mensen hebben hier veel geniet van, maar ik doe deze niet meer in. Ze plakken heel hard aan je oog en zijn soms moeilijk te verwijderen. Er is er in mijn oog al eens eentje gescheurd en die krijg je er dan nog moeilijker uit, dus ik denk niet dat ze kwalitatief de best zijn.
Ik heb nog een tijd 6 maand lenzen gehad. Daar had ik niets slechts op aan te merken, maar als je bijvoorbeeld je lens na een maand kwijtgeraakt heb je wel veel geld betaalt voor weinig gebruik...
Maandlenzen zijn voor mij dan ook ideaal.
Je voelt ze niet zitten en ziet alles perfect.
Ik zou je dat aanraden voor jouw trouwdag! Je ogen raken ook niet geïrriteerd door de make-up! Wel belangrijk dat je steeds eerst je lenzen inbrengt vooraleer de make-up aan te brengen.
En neem op je dag je bril mee en een potje voor je lenzen met vloeistof. Als je ze eens kan zuiveren kan je er weer een aantal uren langer mee doen.

Veel succes!

anke

Meld misbruik28-9-2008 10:26:29

ik heb zachte lenzen deze doen het heel de dag zonder enig porbleem ,,,miss moet je gewoon eens informeren bij en lenzen en/of oogarts
Maar als je al steeds en bril draagt en u daar goed bij voelt ,,waarom dan een uitzondering op u huwelijksdag???

elsie
25-9-2009
 Meld misbruik4-11-2008 16:09:16

hela,
ik draag zelf ook een bril.
mijn vriend vind mijn bril heel sexy.
(een appart montuureke)
ben zeker NIET van plan om deze af te laten
op men huwelijk!!!
ik ben ik, en mijn bril hoort bij mij.
ik draag dus ook bijna nooit lenzen.
laat je eens shminken en kijk dan eens met en zonder bril...
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info