Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ voor het feest

23-9-2008 21:22:09
Hallo,
Wij trouwen volgend jaar op 29 augustus en zijn op zoek naar een DJ. Onze feest zal doorgaan in De Romree in Grimbergen in de zaal "de oude stallingen". Heeft iemand ervaring met de huis DJ of andere suggesties...
Alvast hartelijk bedankt

lieve
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 434

Daniel

Meld misbruik23-9-2008 22:52:57

Hallo Lieve,
Neem anders eens contact op met de mannen van Disco Flash - komen steeds met twee en desgewenst wordt er nog een fotoreportage gemaakt van het avondfeest ! Hun email : charellowie@live.be
Succes !

dierk

Meld misbruik23-9-2008 23:58:05

Beste Lieve,

Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje..Wij stellen dit ten zeerste op prijs,Mvg Dierk Van Paemelen

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik24-9-2008 9:42:27

Hoi

hoor eens bij www.djivan.eu . Wij hadden hem als dj en onze vrienden praten er nog over hoe goed hij wel niet was!! Bovendien is hij heel aangenaam om mee samen te werken en heel correct!

groetjes
Ilka

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik24-9-2008 9:46:09

www.tempoteam.be , Lieven Batjoens: als je 'n goede DJ wil !

Marc

Meld misbruik24-9-2008 10:11:27

Dag Lieve,

Marc Dooms professionele DJ voor uw huwelijksfeest

www.marcdooms.be
marcdooms@skynet

Cedric

Meld misbruik28-9-2008 20:56:17

Beste

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.

Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.
www.partylighting.be

Hebt u nog vragen of wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...