Terug naar overzicht
ik kom net terug uit bali en kan je dit heel hard aanraden, als je op zoek bent naar rust kan ik je het hotel Grand Hayatt in Nusa Dua aanraden, enorm mooi, luxe en super romantisch.uitstapjes hebben we niet gedaan aangezien we eerst een rondreis hebben gedaan op Java (wat ik je niet kan aanraden ;-)We hebben wel leren surfen.
Hey Katleen,Een collega reisagent is net terug van huwelijksreis Bali en hij vond het fantastisch. Zij hebben de rondreis gedaan uit de brochure van Pegase, daarbij logeer je eerst 2 nachten in hotel Alila Manggis, daarna 2 nachten in hotel Matahari Beach en daarna nog 3 nachten in Pita Maha Ubud, zij hadden er ook nog 3 nachtjes de Samaya aangekoppeld in Seminyak.De 7-daagse rondreis is met privé chauffeur, dus super flexibel.Wij gaan diezelfde reis maken volgend jaar in juni, maar ipv 10 nachten, nemen wij 12 of 13 nachten en logeren we in hotel Matahari een nachtje meer en in The Samaya 5 nachten.Pure luxe en verwennerij, kei-vriendelijke mensen en echt niet duur ter plaatse!GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey,wij zijn ook naar bali geweest met een rondreis (jimbaran puri bali, alila manggis, lovina beach, matahari beach en alila ubud) en daarna nog 3 dagen the samaya. reisorganisatie was rainbow; iets goedkoper dan pegase. Ik zou vooral jimbaran en de alila hotels aanraden qua accomodatie (pita maha bijvoorbeeld is een stuk duurder en alila is fantastisch!) The samaya vond ik er echt over, met prive-zwembad en butler, langer dan 3 dagen had ik het niet uitgehouden, is niet typisch balinees.Wij zijn ook andere belgen tegengekomen die de rondreis java en daarna bali hyatt gedaan hadden. Die vonden de Hyatt goed - in vergelijking met de hotels van java natuurlijk. Maar nog een ander koppel was op huwelijkreis in de Hyatt en was niet echt tevreden. Het is hotel is wel een stuk goedkoper dan de rest (voor zijn 4 sterren.)Wij hadden een nederlandstalige gids met chauffeur - aan te raden! Haar gegevens vind je op www.sribali.nl foto's van de hotels vind je op onze site www.koenenlies.bruiloftsite.nl groetjes,
Wij gaan ook naar bali (in juni). Wij zijn woensdag bij een reisagent geweest en die ging een volledige gepersonaliseerde reis uitschrijven voor ons. Vandaag of een dezer dagen zou ik dit moeten ontvangen. Als je wil laat ik je daarna wel weten welke hotels en uitstappen wij doen. Laat hier maar je emailadres achter en dan mail ik alles eens door als dat je interesseert.