Terug naar overzicht
een tekst zou ik niet zo direct gebruiken. het lijkt me dat het koppel dat aan hun vraagt omdat ze het zo persoonlijk mogelijk willen houden.misschien een paar anekdotes uit hun jeugd ofzo gebruiken...
Sandra,bedankt voor de reactie en vele groetjesMarie-Anne
Anecdotes lijken mij inderdaad altijd origineel. Misschien hebben jullie ook grappige verhalen van toen de bruid voor het eerst bij de ouders van de bruidegom kwam en omgekeerd ? Veel succes !
Hoimisschien kunnen de vaders vertellen hoe zij de verloving en de vorobereidingen ervaren hebben? Mijn moeder heeft tijdens haar speech teruggekeken op de voorbereidingen. Een beetje "gelachen" met de stress dat erbij kwam kijken en dat iedereen zo op het tippen van zijn tenen liep de laatste weken dat de kat erdoor haar haren aan het verliezen was. . De mensen vonden dat best wel grappig en komen nu drie maand later nog altijd vragen of dat de kat het overleeft heeft :-)))...
Hoi,Mijn kleine zusje gaat bij ons onze verwelkoming doen en we hebben voor haar een tekst je gemaakt. Daar in staat eigenlijk een beetje ons verhaal in hoe we elkaar leerde kennen en waar we nu staan in onze relatie.Vind zoiets eigenlijk het mooist als verwelkoming. Veel succes