Terug naar overzicht
Hallo Isolde,Ik zou ook eerder voor een zwart blinkende das gaan, met een motiefje op weliswaar want anders denk ik dat het een beetje saai overkomt.Bij ons in de suite hebben de heren ook een donker kostuum aan, met een ivoren hemd en een donkere gestreepte das waarvan de kleurtinten niet ver uit elkaar liggen. Dit geeft echt een speels effect.groetjes,Dorien04/10/2008
bij mijn zus hadden ze een vrij fel gekleurde das, best wel mooi :)Ik kan je een foto van haar trouw doorsturen, zodat je een ideetje hebt :)
Hey,Wij hebben de mannen van de suite in een klassiek donkergrijs kostuum met wit hemd gestoken, daarbij hoort (volgens de etikette) een lichtgrijze das. Ik vond dit mooi egaal, en niet storend.Mijn ventje had een zwart pak, zwart hemd en zilvergrijze das. Dat stak mooi af, zeker met de paars-witte corsage op zijn vest. De mannen van de suite hadden een witte corsage. Kijk maar eens naar onze foto's voor een ideetje:www.thierry-amber.bruiloftsite.nl xxxal 46 dagen getrouwd
ik zou gewoon met vader lief naar de winkel gaan (hij heeft zn kostuum aan of mee) en kijken wat allemaal past ,,miss wordt het wel iets totaal anders dan ge eerst in u hoofd had.succes
Voor onze suite heb ik gekozen voor zwarte kostuums, beige hemd (kleur van mijn jurk) en das in turquoois. En..dat was ongelofelijk mooi (vond ik toch). Ik moet wel zeggen dat alle kleuren, gedurende heel de dag, telkens hetzelfde waren: gebroken wit en turquoois, zelfs in mijn bruidsboeket ;o)