TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
13-6-2009
|
24-9-2008 14:30:46
Wauw,...ik wordt er even stil van, zo'n prachtig verslag van een wondermooie dag!
Ik hoop dat het bij ons volgend jaar al even sprookjesachtig mag zijn.
Geniet er nog van!
groetjes Cindy
13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Lien
1-8-2009
|
24-9-2008 14:37:37
Wat een mooi verslag! Ik ben benieuwd naar je foto's!
En profciat met de zwangerschap, dat was nogal een verrassing voor iedereen zeker? Wisten een aantal mensen het al? Of was het voor iedereen een verrassing?
Wilden jullie al graag zwanger zijn of is van 't een 't ander gekomen?
Rare vraag mss, maar wij willen ook al graag kindjes, liefst na onze trouw, maar 't zou niet erg zijn als we toen al efkes zwanger zouden zijn. Ik ben alleen bang dat ik me niet goed zou voelen, dat zou zonde zijn eh.
Geniet er maar met volle teugen van!
Nogmaals proficiat!
Lien 01/08/2009
|
|
Sandra
|
24-9-2008 15:16:24
Super emotioneel verslag!! Geniet nog maar wat na en proficiat met de zwangerschap!
|
|
Vera
22-8-2009
|
24-9-2008 15:28:47
Amai, schoon geschreven! Ik kreeg er zowaar natte oogjes van! Proficiat met de zwangeschap!
|
|
Els
|
24-9-2008 16:54:28
Amai seg! Een dubbele proficiat alleszinds... Een heel mooi verhaal! Hoop dat we dat binnen een maand hetzelfde mogen beleven... Geniet er nog van en héél veel succes met de kleine ukkepuk!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Jitse
6-9-2008
|
25-9-2008 12:24:50
Hoi Lien,
Onze ouders hadden we op voorhand ingelicht op moederkesdag, maar voor de rest was er niemand in de zaal die het wist. Toch niet met zekerheid. Een drietal koppels hadden wel een vermoeden, maar de laatste keer dat ze hun vermoeden uitspraken was ik zo boos geworden dat ze ondertussen overtuigd waren dat t niet zo was. (na t tonen van de echo, heb ik natuurlijk direct sorry gezegd :-D)
Het zwanger worden was een bewuste keuze, maar gebeurde sneller dan verwacht. Misschien was dat omdat het nog ni MOEST MOEST, weet je het kindje was welkom maar als het ni lukte van de eerste keer was dat geen ramp. Maar blijkbaar dus getrouwd met superman ;-) en direct prijs. Even schrikken hoor, maar we zijn natuurlijk doldolgelukkig! Hoeveel mensen hebben er immers geen problemen om zwanger te raken...Van misselijkheid had ik absoluut geen last, maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand. Ik was enkel moe en daar had ik die dag wat schrik voor, maar de adrenaline schoot van 's morgens tot s avonds door mijn lijf dat ik mij geen seconde moe heb gevoeld! En ondertussen groeit die ukkepuk verder, ondertussen 6cm (ik weet het stelt niks voor, maar geloof mij als aanstaande ouders lijkt dat al een hele mens op die echo) en perfect gezond!
Veel succes nog met de voorbereidingen! Jitse www.prinsenprinses.bruiloftsite.nl
|
|
Lien
1-8-2009
|
26-9-2008 9:19:59
Hoi Jitse
Ik denk dat wij't mss ook zo laten gebeuren... En als je dan wat misselijk bent?! Als zo'n wezentje in je groeit dan heb je't er wel voor over zeker?
Geniet er maar van!!
Groetjes
Lien
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |