Terug naar overzicht
HeyIk ben daar al naar een feest geweest en vond het niet zo super.Was ook niet slecht.Het dessertbuffet was juist gepast van hoeveelheden. 2 keer chocomousse dat zou niet gegaan hebben denk ik.En het was al weg, en er moest nog iemand vr de 1ste keer gaan nr dessertbuffet.Elk zijn zin natuurlijk.Ik was niet zo overtuigd.Groetjes
Hoi Wij geven ook daar ons feest. Al vaak naar recepties en feesten geweest en nooit iets op aan te merken gehad.Hun dessertenbuffet is gerekend, maar er is nooit tekort geweest. Kan wel aannemen dat als je mensen enkel voor het dessertenbuffet vraagt, ze meer eten dan gasten die al een hele maaltijd op hebben. Wij vragen iedereen voor gans het avondfeest.
Dag Sanne,hier Johan van 'de Goede Herder".Ik heb op 6/6/8 Betsy en Christof aldaar gehuwd in de schuur; ik geef hun emailadres, dan kan je hen eens mailen om wat info te bekomen:perrybetsy@telenet.be.Ik heb liever dat je spreekt over ' de goede herder' ipv Rent-a-priest, omdat deze laatste een negatieve naklank met zich meedraagt en wij eerder voor een positieve instap kiezen.GroetjesJohan
hela, ik ken betsy ook via dit forum. ze was volgens mij heel content over de goede herder en den eyckrent a priest... zie dat je niet norbert bethune hebt, want ik wou mijn zoontje super graag laten dopen in de feestzaal, maar door die botte mens heb ik toch maar voor de kerk gekozenspijtig genoeg kende ik de goede herder toen nog niet
hoi sanne,hier is betsy!!!de enige echte!!! haha...grapje...fijn dat ik nog leef op dit forum zeg!!!ja wij zijn idd netgeteld 112 dgn gehuwd...onze viering hebben we laten leiden door johan vd goede herder (niet rent a priest) eigelijk vat johan dit niet zo goed op maar ik begrijp je hoor...ik noemde hem ooit ook zo ;-)... onze viering verliep ook i/d schuur...en ons feest in de grote zaal...t'was een zalige...supermooie...sprookjesachtige...en nog vanalles dag...vooral de viering was super!!! emotioneel..persoonlijk...en god of weet ik veel wie kwam eraan te pas, enkel de dingen die wij verlangde kwamen aan woord...zo hoort het ook...tis je eigen huwelijk!!!neem een goede raad van me aan...niemand zou onze viering mooier hebben kunnen maken dan johan...ben hem nog steeds dankbaar...en voor je feestgebeuren i/d eyck...sta op je punten en zeg hoe je het wil en alles komt zoals verwacht dan!!!ik zag dat ene johan hier in publiek mn e-mailadreske al had doorgegeven dus ...mail me gerust!!!dikke kus en vééééééééél succes met de voorbereidingskes!!!!
sorry...ik bedoelde, god of weet ik veel wie kwam er NIET aan te pas...omdat we dat zelf niet van toepassing vonden...
hela betsyke, hoezo god kwam er niet aan te pas??? ale nu...ik vond u altijd zo'n nonneke pfffffffffffffxxxxxxx sarah van de loca
Ik heb reeds 2 trouwfeesten meegemaakt in den eyck en nee, ik vond het er niet goed.Te weinig dessert, dj viel telkens tegen (de vaste van de zaal)Toen heb ik gezworen dat ik mijn trouwfeest daar nooit zou geven!Nee, ik vind het geen aanrader!