Terug naar overzicht
hey , wij trouwen op 20 juni 2009 , bij ons zijn ook de uitnodigingen al gekozen ... de kerk enzo ligt ook al vast , ook de fotograaf en zaal ... en binnen paar weekjes ga ik opzoek naar een bruidsjurk ! alvast veeel succes !!!
Hey Fanny,Ja, wij trouwen ook op 13/06/2009.Op onze website kan je eventueel eens nakijken wat we al allemaal hebben geregeld.www.kenencindy.bruiloftsite.nl groetjes
hey,Mss nog vervoer??Zang in de kerk...Groetjes,Debby8-8-2009
Hey Fanny,ook wij trouwen op 13/06/2009. SPANNEND! ja jij hebt wel degelijk al veeeeeeeeel meer vastliggen dan ik, dus nu begin ik ook te stressen hoor :-sik heb vandaag gebeld voor de zaal (Mimosa in Eeklo) heb al heel veel ideeen maar als de zaal al eens vastligt, en de gemeente, dan denk ik dat de rest allemaal op 't gemak kan gedaan worden, nee? bijvoorbeeld ringen kiezen, auto kiezen, trouwkleed, bruidsboeket is voor uwe hubbie in spe, genodigden, plaatsen van uw genodigden, ... ik heb een checklist gemaakt voor mijzelf. dat helpt wel vind ik. EN DEZE SITE IS EEN ECHTE BRON VOOR INSPIRATIE! als je wil dat ik een checklist doorstuur (heb die zelf ook via google gevonden) dan wil ik die gerust eens doorsturen hoor. je haalt er toch uit wat voor jezelf belangrijk is maar zo zie je echt NIETS over het hoofd. mijn emailadres is freya.philips@corilus.be dus mail gerust! veel groetjes!