Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een beetje stress...

24-9-2008 17:59:16
hallo iedereen,

Ik trouw op 13/06/2009. Nu begin ik al een beetje stress te hebben omdat ik het gevoel heb dat ik iets vergeten ben. Ik heb al een zaal (de pergola in merchtem), dj, het gemeentehuis ligt ook al vast netzoals de ceremoniemeester en de fotograaf. Is er nog iets dat ik dringend zou moeten vast leggen? Kan de kerk nog wachten?

Wie trouwt er ook op 13/06/2009? Zo kunnen we elkaar misschien wat helpen bij de voorbereidingen ervan.

Groetjes
Fanny

Fanny

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 842

Stefanie
20-6-2009
 Meld misbruik24-9-2008 20:06:44

hey , wij trouwen op 20 juni 2009 , bij ons zijn ook de uitnodigingen al gekozen ...
de kerk enzo ligt ook al vast ,
ook de fotograaf en zaal ... en binnen paar weekjes ga ik opzoek naar een bruidsjurk !

alvast veeel succes !!!

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik24-9-2008 21:02:55

Hey Fanny,

Ja, wij trouwen ook op 13/06/2009.

Op onze website kan je eventueel eens nakijken wat we al allemaal hebben geregeld.

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

groetjes

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 13:33:53

hey,

Mss nog vervoer??
Zang in de kerk...

Groetjes,

Debby
8-8-2009

freya
1-7-2009
 Meld misbruik3-10-2008 14:24:14

Hey Fanny,

ook wij trouwen op 13/06/2009. SPANNEND!

ja jij hebt wel degelijk al veeeeeeeeel meer vastliggen dan ik, dus nu begin ik ook te stressen hoor :-s
ik heb vandaag gebeld voor de zaal (Mimosa in Eeklo)
heb al heel veel ideeen maar als de zaal al eens vastligt, en de gemeente, dan denk ik dat de rest allemaal op 't gemak kan gedaan worden, nee? bijvoorbeeld ringen kiezen, auto kiezen, trouwkleed, bruidsboeket is voor uwe hubbie in spe, genodigden, plaatsen van uw genodigden, ... ik heb een checklist gemaakt voor mijzelf. dat helpt wel vind ik. EN DEZE SITE IS EEN ECHTE BRON VOOR INSPIRATIE! als je wil dat ik een checklist doorstuur (heb die zelf ook via google gevonden) dan wil ik die gerust eens doorsturen hoor. je haalt er toch uit wat voor jezelf belangrijk is maar zo zie je echt NIETS over het hoofd. mijn emailadres is freya.philips@corilus.be dus mail gerust!

veel groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...