Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Organisatie feest

24-9-2008 19:47:16
Hoi iedereen, mijn vriend en ik gaan trouwen op 25 juli 09. Wij zien het eigenlijk niet echt zitten om ons trouwfeest in een zaal te geven, maar wij willen liever een feest geven in een tent of in een loods die we dan zelf aankleden en versieren. Als we in een tent zouden trouwen kan dat gewoon bij ons thuis. Is er iemand die ervaring heeft met deze manier van feesten? We twijfelen hier nog aan omdat een tent ook wel duur kan uitvallen, je moet een keuken installeren,...
Bedankt!

Annelies
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 567

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik24-9-2008 20:11:11

Dag Annelies,

Wij feesten zelf niet in een tent, maar ik heb horen zeggen dat er veel bij komt kijken: tent + vloer huren, decoratie, tafels en stoelen, tafellinnen, servies en bestek, eventueel afwas, muziekinstallatie, verlichting, eventueel verwarmingselementen als ze koud weer voorspellen, chemische toiletten (tenzij je een klein feest hebt en je iedereen in het huis naar het toilet laat gaan) die ook regelmatig moeten worden gereinigd, dus wc-dame inhuren,...
en het huren van een tent zou inderdaad duur uitvallen - als je al de rest er nog bijtelt, kom je ook aan een aardig bedrag denk ik.

Maar ik heb ook gehoord dat het te doen is, als je er maar op tijd aan begint.

Veel succes !

funfoto

Meld misbruik24-9-2008 20:35:23

Stephanie
8-8-2009
 Meld misbruik24-9-2008 21:22:35

Hoi Annelies,

Ook wij trouwen op 25/07/09 maar in een oud fabriekspand je moet anders maar eens zien naar onze site: http://trouw.bfbf.be wij doen het in de eskimofabriek te Gent en huren ook alles zelf.
Persoonlijk heb ik alles berekend en het kwam hetzelfde uit als we het feest in een feestzaal hadden gedaan.
Je trouwt ook maar 1 keer hé. Ik zou wel aanraden van niet te lang meer te wachten een locatie te zoeken want toen wij begonnen in juni dit jaar vonden sommige zaken dat al vrij laat en andere zaken waren dan alweer bezet...

Succes en proficiat!
Stephanie & Tim

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik25-9-2008 15:59:10

Hallo Annelies,
ook wij trouwen op 25/07/09!!
Had ook eerst gekeken om meer zo'n soort fuif te geven, maar als je alles optelde, was er niet veel verschil..
plus, je moet alles zelf regelen!!
Ik ken een meisje dat daardoor de dag voor het huwelijk aan een infuus heeft gelegen!
Da wou ik mijn eigen ni aandoen :)
Nu wordt alles geregeld en hoef ik mij van niets iets aan te trekken!

Maar idd, haast je, want in de zaal waar ik ga trouwen, was dit nog de enigste vrije dag! (heb in juni geboekt)

veel succes!

Ingrid
29-8-2009
 Meld misbruik30-12-2008 12:33:36

Ik hoorde gisteren nog hetvolgende: een koppel dat hun feest thuis gaf in een tent, maar het weer viel tegen. Ze hadden de dag ervoor al veel werk gehad om nog planken te leggen zodat de mensen met deftige (droge) schoenen konden aankomen. de rest van de avond zat die persoon niet op haar gemak omdat het stormde en ook al was het een hele chique tent: het feest ging aan haar voorbij omwille van het loeien van de wind tegen de tent.

Ook wij zouden het liever in een eigen ingeklede schuur of loods willen doen, maar omwille van het tijds - en energieslopende aspect kiezen we nu toch voor een gewone zaal. Ook omdat we toch wel rond de 170 genodigden zullen hebben.

Maar veel succes als jullie het toch doen; zal zeker een 'persoonlijke' feest worden!
Ingrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...