Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ex-bruidjes en gompjes

24-9-2008 20:19:11
Hoi lieve ex bruidjes & hun mannetjes!

Vanaf morgen staan we op vier weken van dé dag van ons leven.

Hebben jullie nog tips, ideetjes, grappig details die jullie met ons willen delen?

Ook websites met foto's zijn welkom, zo kunnen we tussen het plannen door ook nog eens lekker wegdromen... want dat ontbreekt er soms wel aan. (maar dat zal jullie niet vreemd geweest zijn...)

Alvast heel erg bedankt, het is allemaal welkom!

Dikke kus,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Els

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1384

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik24-9-2008 20:21:44

Hoi Els,

Ook ik zit hier weer te snuffelen op de site :-)
Met ook voor mij nog vier weken te gaan zijn inderdaad alle tips welkom!

Groetjes,
Ann
www.annenjan.bruiloftsite.nl

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik24-9-2008 21:13:30

Hallo,

ik ken dat gevoel, en bij ons is het nog 10.5 maanden aftellen...
Ik heb al veel rondgehangen op www.trouwshop.nl Daar hebben ze ook een forum en daar staan heel veel foto's op en ook verslagjes en tips van getrouwden...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik24-9-2008 23:51:05

Hoi,

op onze website: www.davidenilka.be kan je foto's terugvinden van onze uitnodiging en onze feest (wel op de mannen in boxershort klikken ;-))

Groetjes
Ilka

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-9-2008 8:04:26

tip 1: maak u niet druk in weerberichten... je hebt dat toch niet in de hand en regen verpest je dag NIET
(hoor mij... het stresskieken dat alle dagen kaarsjes is gaan branden en eitjes naar de nonnen heeft gebrach ahum...maar idd het was kletterende regen tot we moesten vertrekken en toen is het vrijwel droog gebleven)

tip 2: plan alles RUIM in.. vb make-up en kapper niet te dicht op elkaar, zodat je niet hoeft te stressen. Sta liever een half uurtje vroeger op dan

tip 3: zorg dat je proefkapsel en make-up doet. (mijn eerste proef make-up was om te huilen namelijk)

tip 4: bel iedereen alle leveranciers nog eens op een dag of 2 op voorhand

tip 5: zorg dat uw ringen goed vast zitten als je ze aan een kussentje of beertje hangt... mijn ring is eraf gevallen op zo'n 30 cm van het riool!!!!!!!! Chance dat ze me dat pas achteraf gezegd hebben..

tip 6: geniet van elk moment, want je dag is zo om!

Succes!!!!! Ik hoop dat jullie allemaal een SUPER dag beleven...

o ja tip 7: ik ben een echte perfectionist en kon dus in het begin niet genieten van ons feest. Bang dat er een pietluttig detail mis zou gaan... ik zou zeggen laat het los vanaf de moment dat je dag begint!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik25-9-2008 9:31:39

Hey!

Wij zijn nu al 47 dagen getrouwd, en ik kan het niet laten om hier nog alle dagen rond te hangen... Ik denk dat ik wat heimwee heb naar al dat geplan én naar onze mooiste dag!
Wij zijn een jaar op voorhand beginnen plannen. Tot ongeveer 2 maanden voor de trouwdag had ik alles in de hand. Toen het dichterbij kwam had ik opeens tijd tekort. Alle kleine details kon ik pas regelen in die laatste weken. De boodschap is: niet stressen! Ook al denk je dat je verdrinkt, blijven zwemmen ;-)
Die laatste week was ik vrij kalm, zeker toen ik eindelijk mijn kleed mee naar huis mocht nemen.
Uit ervaring weet ik dat de meeste bruidjes erg emotioneel zijn de laatste dag(en). Zelf ben ik de dag ervoor even ingestort... Dat kwam omdat in de laatste week en de laatste dag in totaal 10 mensen afbelden voor het avondfeest! Dat is niet zo leuk! Ik kreeg er dus nog meer stress bij, want ik kon letterlijk ieder uur de tafelschikking veranderen! Maar de dag zelf had ik besloten om van ieder moment te genieten, en dat heb ik gedaan ook! Natuurlijk, de zenuwen zijn er wel, maar eens je bezig bent gaat dat over. We hadden prachtig weer, een mooie misviering, en een spetterend avondfeest! Die 10 personen die er niet bij waren heb ik absoluut niet gemist!
Dus wat er ook gebeurt, genieten doe je toch!
Als je nieuwsgierig bent naar de foto's:

www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
xxx

Veel succes en een prachtige dag toegewenst!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-9-2008 12:47:33

Wij zijn morgen 2 weken getrouwd en net terug van onze huwelijksreis. Mijn tips:
- vul de dag in volledig zoals jullie dat willen. Luister naar tips, maar doe dan toch lekker je eigen ding
- op de dag zelf: als er iets misgaat, laat het misgaan, en lach er eens mee. bij ons zijn er kleine dingen misgelopen, maar daar denken we nu al niet meer aan, of daar lachen we goed om

Ik kom hier ook nog bijna elke dag kijken, ik krijg er maar niet genoeg van...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

joke
12-7-2008
 Meld misbruik27-9-2008 10:38:17

Hey Els,

Wij zijn vandaag 77 dagen getrouwd en hebben echt een prachtdag gehad! We genieten er nu nog van na...
Mijn tips voor jou:
- genieten genieten en nog eens genieten, welke kleine dingetjes er ook mogen zijn; maak je vooral geen zorgen; het is jullie dag en je zal hoe dan ook stralen. Bij ons was er in de vm wat regen maar eigenlijk had dat ook we iets, en die grote witte paraplu op de foto's was echt mooi.

- wij zijn tijdens de fotoshoot nog onder ons tweetjes gaan picknicken en daar hebben we echt van genoten; nog een leuk momentje onder jullie tweetjes voor de echte drukte begint. Dat raad ik echt iedereen aan!

- vergeet ook vooral geen compeed mee te nemen; het heeft mijn dansavond alvast gered!

Denk dat het zo wat ongeveer is. Enkele foto's van ons kan je op volgende site bezien: http://kanterlo.wordpress.com/2008/07/13/huwelijk-joke-...

Dat zijn er enkele van de fotograaf, tss al onze foto's moeten we nog een selectie maken want nu hebben we er ongeveer 3000; moeilijke taak dus! :)

Veel succes binnen een paar weekjes!
Grts, Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...