Terug naar overzicht
Mij idee was eerst ook een diavoorstelling, maar ik vrees dat dit praktisch gezien nogal moeilijk zal zijn. Want waar zet je dat dan? Het moet ergens centraal zijn waar iedereen het kan zien, bij voorkeur achter het koppel. Maar: een diaprojector moet je RECHT voor het scherm zette, anders is het beeld vervormd. Dus eigenlijk op de plek waar je aan het dansen bent :-)Ik ga denk ik op zoek naar een beamer, een een powerpoint maken met foto's van vroeger tot nu. De oude kan je denk ik wel inscannen...
Hoe je dit materieel best aanpakt weet ik niet. Maar er is een leuk programma van windows dat photostory noemt. Veel gemakkelijker dan powerpoint ( vindt ik) en je kan de muziek van je openingsdans er ook bij zetten zo kan je zien of je met je foto's juist zit. Ik vindt het trouwens ook een leuk programma.Nog veel plezier en succesKay22/08/2009http://guyenkay.bruiloftsite.nl
Wij hadden al foto's van de dag zelf geprojecteerd. Gewoon met windowsviewer, geen gezever met photoshop. Gewoon in 1 map zetten en dan viewer aanzetten.De beamer moet inderdaad goed over nagedacht worden, maar voor alles is een oplossing. Eventueel eens aan de zaal vragen of er nog mensen dat gedaan hebben en waar zij het gezet hadden. GroetjesHeidi13/09/2008