Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans

24-9-2008 20:27:56
Hoi bruidjes,

Ik lees hier af en toe op het forum iets dat mensen een diavoorstelling geven van foto's tijdens hun openingsdans.
Dit vind ik eigenlijk echt wel een goed en origineel idee.

Met nog vier weken op de teller heb ik echter een beetje schrik dat dit niet meer te verwezenlijken valt. Hoe zijn jullie hieraan begonnen of hoe hebben jullie dit aangepakt?

Ann,
www.annenjan.bruiloftsite.nl
25/10/2008

Ann
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 355

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik25-9-2008 9:20:31

Mij idee was eerst ook een diavoorstelling, maar ik vrees dat dit praktisch gezien nogal moeilijk zal zijn. Want waar zet je dat dan? Het moet ergens centraal zijn waar iedereen het kan zien, bij voorkeur achter het koppel. Maar: een diaprojector moet je RECHT voor het scherm zette, anders is het beeld vervormd. Dus eigenlijk op de plek waar je aan het dansen bent :-)
Ik ga denk ik op zoek naar een beamer, een een powerpoint maken met foto's van vroeger tot nu. De oude kan je denk ik wel inscannen...

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 10:45:47

Hoe je dit materieel best aanpakt weet ik niet. Maar er is een leuk programma van windows dat photostory noemt. Veel gemakkelijker dan powerpoint ( vindt ik) en je kan de muziek van je openingsdans er ook bij zetten zo kan je zien of je met je foto's juist zit. Ik vindt het trouwens ook een leuk programma.

Nog veel plezier en succes
Kay
22/08/2009
http://guyenkay.bruiloftsite.nl

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-9-2008 12:44:04

Wij hadden al foto's van de dag zelf geprojecteerd. Gewoon met windowsviewer, geen gezever met photoshop. Gewoon in 1 map zetten en dan viewer aanzetten.
De beamer moet inderdaad goed over nagedacht worden, maar voor alles is een oplossing. Eventueel eens aan de zaal vragen of er nog mensen dat gedaan hebben en waar zij het gezet hadden.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...