Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking een maand na trouw voor de genodigden

24-9-2008 21:09:33
Hey bruidjes, wij zijn net getrouwd! Bnn 4 weken wordt er dus van ons verwacht dat we naar ieder genodigde een bedanking sturen!
Wat geven jullie?
Ik dacht aan een foto van onze trouw... maar wat zetten jullie er dan allemaal op van tekst of gedichtjes?
Ik zoek naar iets orgineel... Toffe teksten, gedichten! Zodat mijn inspiratie kan beginnen werken :-)
Alle ideetjes zijn welkom!!!

Dikke kus Els

Els
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1500

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik25-9-2008 10:52:23

Wij gaan als bedankikng voor de suite een USB - stick geven in hartjes vorm waar onze datum en onze namen opstaat. En op die USB - stick staat een Photostory van ons vroeger en nu en ook een bloemlezing van onze dag en voorbereidingen .
Voor de andere genodigden geven later nog een foto van onze dag waar op staat bedankt dat je er bij was. Guy & Kay 22 augustus 2009

Niet veels speciaal dus. ( voor de genodigden toch)

Kay
http://guyenkay.bruiloftsite.nl

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik26-9-2008 11:05:14

Wij zijn 06/09 getrouwd dus moeten er ook dringend aan beginnen. We weten wel al dat we een foto gaan geven met daarop de tekst: bedankt voor het stootje tegen ons huwelijksbootje.

Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...